fredag, oktober 03, 2008

Myspys

(Foto av Fru Pusselbit)
Min man kom hem lite tidigare i eftermiddag och då hann vi med att städa lägenheten hela familjen tillsammans! (Allt tråkigt är det lika bra att göra tillsammans...)

Just nu sitter jag med tända ljus, laptopen på vardagsrumsbordet och samtidigt som jag då och då tittar in på olika bloggar, ser jag på "Tyst Vittne" på kanal 4+.

Hemtrevlig
  • lat: gratus
  • eng: cosy
  • ty: gemütlich
  • fra: douillet
  • spa: agradable
  • it: accogliente
  • fi: kodikas

12 kommentarer:

Nippertippan sa...

Skönt o ha det bara lugnt o mysigt!!!
Kramizar:)

Anonym sa...

låter som en fin fredag kväll! :)

Anonym sa...

Härligt att göra det tillsammans! Här vägrar M och O, de har nog med sina rum säger de... illa!!!
Ofta har man iallafall jag grejer hemma så man kan fixa en tacotallrik eller två... Och det här vinet ska jag köpa hem några flaskor av också. Bra att ha på lager, priset är endast 69 kronor så det är ett fynd! =D
Oktoberutmaningen väntar på dig...
Erika

Anonym sa...

God morgon i stugan! Önska jag kunde införa detta även här :) Men ibland får jag han till å dammsuga... Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Det är rätt!! Simultanförmåga. Ha en härlig helg. Kram

Anonym sa...

Åh, vad skönt att få ha städningen gjort och att alla hjälptes åt. Inte alla barn / ungdomar som man kan få med i ett sådant projekt. Ha en toppen lördag!

Anonym sa...

tittarin och säger hej =)
vilken mysig kväll å fina ljus,, ha en minst lika bra lördag =)

Anonym sa...

Godförmiddag!
Ljus är ett måste på hösten, det är så mysigt:)Hoppas du får en fin dag, kram lena.

Anonym sa...

Oh, härligt att kunna städa flera! =) Hoppas ni fick en mysig nystädad kväll sen! =) KRAM!

Anonym sa...

Det är ju bara att njuta av kvällen när allt är fixat!

Anonym sa...

Nu kan jag också titta på tv och surfa samtidigt :-) Sambon var vänlig nog att dra upp en kabel genom golvet !

Anonym sa...

Då hade du en bra kväll med andra ord=)