torsdag, oktober 09, 2008

Gäsp!!

(Foto av Fru Pusselbit)
I kväll träffades jag och en del andra kompisar hemma hos en tjej och fikade + hade kul. En av dem som kom hade med sig sin lilla söta dotter på tre månader och som var helt fascinerad av fiskarna i ett akvarium som fanns där i lägenheten...

Min dotter har sovit på soffan mest hela kvällen och nu har hon gått och lagt sig i sitt rum. Fast hon var vaken och såg på Fringe med oss andra och vi tycker att det är en lovande serie.

Nu ska jag ge den söte och rare lille Abbe rent vatten och frön och när det är 00.00, ska jag flytta på bilen. God natt och sov så gott!! =)

12 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon. Kärleksörten är höstens sanna blomma.

Anonym sa...

Morron, morron!
Hoppas ni får en bra dag och att ni är krya...
Idag blir det pysseldag, hoppas jag! Kikat igenom dina bilder, mycket fina blom, träd och växtbilder, undrade om du kanske kunde sätta ut någon bild på hur ni bor? *nyfiken*

Ha en skön fredag
m i @

Anonym sa...

då hade du en fin kväkk hoppas att du får en fin helg också

Anonym sa...

Trevlig helg Biten=)

Anonym sa...

Vad trevligt du verkar ha haft det igår:)Nu är det fredag, härligt ha det gott ,kram lena.

Anonym sa...

underbart att få träffavänner, hopopas du får en lika givande freagkväll =)

Anonym sa...

hoppas du får en bra dag och att du mår bra?
Hej då från Gullan!

Anonym sa...

Hallå där! Tack för alla stöttande kommentarer denna veckan! Jag har nu sovit ut, badat och ätit lunch i lugn och ro. Otroligt hur mycket sömn kan göra för en! =)

Läst igenom några blogginlägg här och undrar varför du ständigt måste flytta bilen? Kramar!

Anonym sa...

Åh, Fringe :) Tror jag zappat förbi det på TV:n någon gång, är det bra?

Hoppas att du också mår bra, och ha en fin Fredag :)

Kramar

Anonym sa...

Vad mysigt med bebis! Jag höll i en liten kille på 8 månader för någon vecka sen och hade ju glömt hur tungt det är att gå och bära och bära :)

Anonym sa...

men ååh, ja somnade bort från fringe. ja som såg första delen o tänkte att där e en serie som kan vara värd att kolla in lite mer.. hrmpf.. haha

sv- hahaa, ja kan man låta bli att hitta på kuligheter med ungarna.. underbara som dom är =D som du sa, de e dom som gör livet värt att leva när man har en nerförsbacke framför sej.
ha en fin fredakväll nu :) kram

Anonym sa...

Visst är den bra Fringe ;)