torsdag, oktober 16, 2008

Höstrusk!

(Foto av Fru Pusselbit)
Här sitter jag med min mugg kardemummate och önskar att ösregnet ville sluta och att solen ville titta fram istället. Abbe har fått några spaghettistrån och barnen är fortfarande hemma. Sonen börjar om 40 minuter och dottern om en timma och torsdagar brukar vara de bästa dagarna för dem.

På 80-talet gick en serie som man bara inte fick missa då. Den var fruktansvärt spännande och lite kuslig samtidigt... skräcködlorna kommer tillbaka!!! ;)

Jag ska nu sätta igång med allt här hemma och önskar er alla en riktigt fin torsdag, trots regnet!

17 kommentarer:

Anonym sa...

här spöregnar det också. inte så kul att vakna i morse.
Hej då från Gullan!

Anonym sa...

Den serien var bra! Jag vet ingen som INTE tittade...

Anonym sa...

Ja det är verkligen inget vidare väder.

Japp, jag kollade också på V fast jag tyckte det var läskigt (var ju inte så himla gammal då...). Ska bli spännande att se den nya serien.

Anonym sa...

Jag tyckte att V var jättebra när den gick. Nu skulle man nog kanske inte vara lika förtjust. Eller, vem vet?

Anonym sa...

otroligt vilka underbara bilder du har :) höstens vackra färger...

och så sant så, man gör som man vill med sin egna blog *hehe* men nu har jag bloggat igen, fast man är seg och slut så kan man inte hålla sig borta *fniss*

Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Haha det var ju också en bra idé får nog köpa mig ett tält till nästa gång man ska ringa "omöjliga" samtal.
Serien V den var ju kanonbra, men jag tror jag skulle avstå och titta på den idag.
Kram

Anonym sa...

Samma ösregn här just nu... Suck!

Visst minns jag ödlorna på tv under 80-talet! ;-D

Anonym sa...

Ibland är det skönt med regn.. =)

Nej igår var verkligen en hemsk dag.. Men nya tag idag! =) Ida påminde mig om att jag snart fyller år! =O hihi =) Allt väl med dig förutom regnet? KRAM!

Anonym sa...

Regn är det här med och jag hoppas att man inte blir besviken på den nya serien nu

Anonym sa...

Den där serien följde jag:)Har aldrig smakat kardemmuma te,låter ju gott!!
Kram lena.

Anonym sa...

Underbart!! När jag satt och läste detta så kom serien V upp direkt i mitt huvud.. Jag älskade den serien, jag har även tittat på reprisen som gick för några år sedan och jag tyckte den var lika bra då med. Den nya serien vet jag med säkerhet att jag & mannen kommer att se till punkt och pricka ;)

Anonym sa...

V var ju super bra :) hi hi..

Anonym sa...

Den filmen missade jag på det glada 80-talet eller oxå tyckte väl mamma att jag var för liten

Anonym sa...

Här har det varit skapligt idag, lite dugg när jag åkte från jobbet. Kram från Sita

Anonym sa...

ja här regnade de i morsen oxo , inge kul att traska i småskor.. haha!

Nippertippan sa...

Härlig höstbild!!! Ha en skön kväll!!! Kramizar:)

Anonym sa...

Jag håller på att rensa och städa här hemma för det blir fest på alla helgona och en hel del kommer hit. Roligt. Hej hej från mej!