torsdag, oktober 23, 2008

Helt migränfri, jippie!! =)

(Foto av Fru Pusselbit)
Nu är det bara dottern som ännu inte kommit hem. Min man kom hem med en påse kantareller som han fått av en arbetskamrat, så ikväll blir det något med det till middag. Mums!!

Abbe har inte varit på bra humör idag. Han har gapat och skrikit och jag har haft fullt upp med honom. Måste tänka på alla stackars grannar runt omkring oss. Mina barn stack iväg till skolan utan att säga god morgon till honom, så dagen började väldigt dåligt. Annars har det varit ett fantastiskt soligt väder utomhus och ca 9 grader varmt.

Jag har också njutit i fulla muggar av att vara helt migränfri. Det är märkligt vad man blir glad och vill dansa omkring av glädje när den är borta! Min man tycker också att det är skönt! ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

så underbart du fått vara fri från migränen, må det hålla isig :)

Anonym sa...

Oj, du måste flyga idag...jag kommer ihåg från den tiden när jag brottades med migrän att man fick en extra energikick när den släppte!

Anonym sa...

Håller tummarna för att migränen är lååångt bort!!

Anonym sa...

när jag får huvudvärk, vanligtvis på nätterna och sedan sitter det envist som satan i över halva dagen och sedan är man mosig som bara den, brukar jag ta en amerikansk tablett, exedrine, excedrine ja, nåt sånt heter den. och den är så bra!! efter någon timme är huvudvärken borta. undrar om det finns någon svensk motsvarighet? och biverkningar villjag inte veta ett dugg om.
Hej då från Gullan!