onsdag, oktober 08, 2008

En solig höstonsdag!

(Foto av Fru Pusselbit)
När jag flyttade på bilen imorse, fanns det ingen is på rutorna och det var så skönt! Då var det en rätt så tät dimma, nu är det solsken från en klarblå himmel.

Dottern började först vid 10.30 och bostadsbolaget har satt på värmen. Borrningen i lägenheten ovanför oss, som höll på halva dagen igår och lite i förmiddags, har slutat. Jag sitter fortfarande med hörselsuddar, bara för att njuta lite mera av tystnaden och är så lycklig över att jag fortfarande inte jobbar natt!

Två muggar grönt te med vilda körsbär har druckits upp och frukosten blev rostade bröd. Abbe fick ett litet smakprov av det och han har också ätit en hel del av sina solrosfrön och druckit vatten.

Jag önskar er alla en underbar och härlig onsdag! =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig bild :) Här hade vi lite frost på backen, men inte så mycket så några rutor behövs skrapas, skönt, vill ju inte ha vinder :)

Anonym sa...

Hej=) Solig? Hahaha.. Jag har inte ens hunnit kolla ut genom förnstret=) Ha en underbar dag du med=)

Anonym sa...

Här har vi inte någon sol idag men vi har haft det riktigt vackert i ett par dagar denna vecka.

Anonym sa...

Ljung är underbart vackert, den bilden
gjorde mig gladare.

Svägerskan

Nippertippan sa...

Det finns fördelar i att vara halvdöv:) Jag kan alltid stänga av hörapparaterna!
Hoppas de får klart sitt snart så slipper du bära öronproppar!
Kramizar:)

Anonym sa...

Det var lite frost i morse, men sen har det varit grått hela dagen. Kram från Sita

Anonym sa...

åh vad skönt dom slängt på värmen nu. jobbigt utan värme jueh!

sv- hahaa, ja mina är fortfarande så små att ja lyckas vara coola morsan även om jag svänger i bilen.. haha. dom sjunger bara med. haha
ja de skulle vara kul om hon flyttat hit till knutarna! de var ju inte igår vi sågs :)
haha, ja de e fördjävligt att vakna ur dom fina frömmarna.. haha