tisdag, oktober 21, 2008

En migrändag...

(Foto av Fru Pusselbit)
Idag har jag inte gjort någonting. Migränen slog till rejält i natt och jag somnade inte förrän ca 03.30. Min man hade en 10-krona och betalade parkeringen, så att jag slapp gå ut och flytta på bilen. Jag sov till ca 11.45 och det var så skönt. Mår illa och är skakig, samt fruktansvärt trött. Har druckit en massa te, surfat runt på internet och haft tända ljus.

Naturligtvis har jag tittat lite i tyskaböcker, men det har nog inte fastnat något... Som ni förstår, mår jag inte alltför bra idag...

Hoppas att ni andra har haft det bättre!! Kram

18 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, låter inte upplyftande för fem öre. Hoppas att värken gett med sej.
kram

Anonym sa...

Vad jag tycker synd om dej som får migrän så här ofta... :-( Finns det ingen bra medicin mot det??? (På tv-reklamen kör dom ju nåt jämt och ständigt, fast jag tänker mej nog nåt mer typ hästkur - som man snarare får utskrivet av en veterinär än av en allmänläkare! Host...).

Krya på dej!!!

Anonym sa...

Jag har tagit dt lugnt idag, men inte pga sjukdom.

Anonym sa...

Ang: medikamenter! Okej, vad bra att du har nåt!!! :-)

Anonym sa...

Stackars dig. Visst har du migrän ganska ofta??
Finns det inte värkkliniker eller nåt annat som kan hjälpa dig?? Hörde nåt om immigran sprutor. Kanske inget för dig!! Krya på dig! Kram

Anonym sa...

ååh! låter inge vidare de där.. hoppas de släpper och du är kry snart igen! kram

Anonym sa...

Hoppas att du snart mår bättre, absolut inte skönt alls med migrän kan jag förstå *kram*

Anonym sa...

Åh, stackare. Hoppas din migrän har gått över nu.

Anonym sa...

Åh din stackare. Hoppas det känns något bättre nu. Kram

Anonym sa...

Att du orkar titta på datorn och i böcker. Har jag migrän är jag heldäckad!!!

Anonym sa...

Det här låter inte alls bra,du har ju så ofta migrän det är ju verkligen tröttade. Migrän hade jag tidigare den bara försvann utan vidare,kommer någon enstaka gång lite ont men det är inte migrän längre. Får hoppas det försvinner från dig också. Härligt att dricka te och det är gott också! Ha det gott. kram

Anonym sa...

Gumman!
Ta det lugnt och låt det gå över...tänker på dig!
Erika

Anonym sa...

stakare som jämt har sån migrån, finns de tinga mediciner som hjälper?
hoppas det känns bättre idag, tänker påd ej!
försök ha en bättr eonsdag än tisdag...
kram

Anonym sa...

Stackars dig! Jag lider verkligen med dig! Hoppas att du mår bättre nu. Går din migrän över på ett dygn, eller släpar du på den längre?

Anonym sa...

det lät ju inte så bra

Anonym sa...

Oj vilken tur att du fick sova iaf! Hur ofta brukar din migrän hålla på?

Då vet jag på ett ungefär när snön (den riktiga) borde komma till dig! ;) Här kommer en till STOR kram!

Anonym sa...

Stackars dig, vad jobbigt! Hoppas att det lättat... :-/

Anonym sa...

Migrän och tyska hade jag inte klarat av! Vet du orsaken till din migrän?