lördag, oktober 18, 2008

Mycket att göra

(Foto av Fru Pusselbit)
Tittar bara in som hastigast mellan disken, städet, tvätten...

Det är rätt så kallt och blåsigt ute och min man ordnade med bilen igår och idag, så att jag äntligen kunde få sova lite längre. Det var så skönt, med tanke på den jobbiga förkylningen som kommit tillbaka.

Ska alldeles strax fotografera lite kläder som jag ska lägga ut på blocket och ev. tradera. Ska fota lite böcker också... har ju en del som jag nu beslutat att göra mig av med. Har ca 3000 stycken, så det blir ju en del! ;)

Önskar er alla en trevlig och bra lördag, nu måste jag tillbaka till alla måsten...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gör inte många knop idag...

Anonym sa...

Är det röksvampar du har fotat?

Anonym sa...

Den ene skräp är den andres skatt - äh, det fanns ju ett talspråk för det men kom inte på vad det var *S*

Anonym sa...

Spännande, kläder...länka så man kan kolla sen, kanske nått man kan behöva!!!

Hoppas ni haft en bra dag, att allt städ och fejja är över...

//m i @

Anonym sa...

Jag gör inga måsten alls den här helgen ;)

Anonym sa...

Wow, du måste vara en riktigt påläst kvinna - eller har det varit en gnutta samlingsmani. Ha en underbar söndag!

Anonym sa...

ja gör inte mkt idag ja inte. har väl med nöd och näppe klivit upp.. bara för en kopp te, sen blir de sova igen... huff, fördjävlig förkylning!

Anonym sa...

Det är bra med lite feng tjoande ibland. Kan bli ett bra tillskott i kassan också ;)

Anonym sa...

Oj, det var en hel del böcker. Nu blir du nog rik;)
Hur är det? Jag är urusel på att kika in på bloggen nu förtiden. Synd, för jag vill ju hänga med på allt som händer här. Hoppas du mår bra i alla fall=)