tisdag, oktober 14, 2008

En solskensonsdag!

(Foto av Fru Pusselbit)
Idag är det ett fantastiskt väder ute och bara 11 grader varmt. Det var så friskt och skönt och jag tog en del kort på vägen ifrån ishallen, där jag parkerade bilen.

Just nu sitter jag här med en het mugg grönt te med lemon och en massa värmeljus på ett ljusfat. Abbe äter goda solrosfrön och har också alldeles nyss fått friskt vatten att dricka. Diskmaskinen är på och snart kommer tvätten att tvättas.

Mr. Migrän är lite svagare idag. Jag har bra tabletter som jag tar in en gång/dygn när han kommer på besök...

Ska nu titta igenom alla 150 inlägg i bloggkoll och sedan börja med tyskan och jag önskar nu er alla en trevlig och bra onsdag! =)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att migränen börjar bli bättre!

Anonym sa...

är fru pusselbit dagavill?

Det är tisdag idag!

eller är du ute en dag tidigare? ;)

hoppas migränen släpper helt under dagen...

Jag har oxå plugg...maskinöversättning...inte lika spännande som tyska kanske men det går framåt!
Ha en trevlig Tisdag!

Anonym sa...

Nämen du hallå... Det är väl bara Tisdag i dag (eller sov jag så länge?)
Du får ha en bra dag i vilket fall som helst och hoppas du blir av med den sista migränen.
Hur går det med projektet du ska avslöja för oss då???

Anonym sa...

Visst är det härligt med vädret som är nu! Solen värmer faktiskt :) Jag håller med pippin, solrosfrön är så gott!

Anonym sa...

Haha, ja, så kan det gå.. Kanske önsketänkande så det blir helg fortare, men nu blev ju din vecka längre istället :)
Svar: Nej, jag vet inte heller nån som jag kan säga är bra bland politikerna. Många har bra moral och etik och säger vad dom tycker, men det är FÖRE dom blir heltidspolitiker! Blä!

Anonym sa...

inget fel i att önska en bra onsdag på en tisdag. då har du ju det gjort.
Hej då från Gullan!

Anonym sa...

Oj, det var många inlägg det...

Trevlig tisdag på dig!

Anonym sa...

hoppas mister migrän går sin väg helt och du har en finfin dag =)

Anonym sa...

Oj vad många inlägg - sist hade jag 69 att titta på - men orkade inte hälften... Vacker ros! Blomar den just nu? Jag har många fina rosor kvar i rabatten. KRAM