fredag, oktober 31, 2008

God natt! =)

(En arapapegoja med sin skötare i Tulsa Zoo, foto av Fru Pusselbit)
Ikväll blev det lugnt och skönt med pizza och i morgon ska maken ha med sig det som blev över i sin matlåda.

Det är ett riktigt hemskt oväder ute och när jag och dottern nyss flyttade på bilen höll vi på att blåsa bort med våra paraplyer. Ändå är det 3 grader varmt, så det är fortfarande bara regn som faller ned i från skyn. Vi tycker i alla fall att vi har rätt så roligt på våra nattliga promenader, även om det finns trevligare saker att göra än att ge sig ut i det här vädret...

Nej, det finns en hel del att göra i morgon, så det är bäst att dra sig tillbaka. Jag hoppas verkligen att ni nu alla ligger och sover er Törnrosasömn och vaknar pigga och utvilade!! =)

10 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon i stugan! Aror är otroligt vackra fåglar :) men jag skulle inte stoppa dit mitt finger :) här har det kommit lite snö nu på morgonen, men bara lite lite :) Hoppas du får en fin dag :)

Anonym sa...

Morning =)
Hoppas vädret är bättre idag
så att du inte blåser bort.
Kram

Anonym sa...

Vilken söt pappegoja =)

Anonym sa...

morron morron, kika in hos mig, jag har rekommenderat din blogg idag, en grej jag kommer göra lite då och då :-) som en del andra ger blogpriser så rekommenderar jag en blog :-)

Kram

Anonym sa...

Hälsan är inte på topp. Så jag tittar bara in för att önska dig en trevlig helg.

Anonym sa...

Här kom det en hel del snö inatt. Antar att även ert regn övergick i snö.
Ha en bra fredag idag.
kram

Anonym sa...

papegojor är häftiga...har bara en liten undulat man han är också kul!

Anonym sa...

Underbar bild, och aror är verkligen vackra fåglar. Färgerna gör sig bra på foto :)

Kramar

Anonym sa...

Hehe du måste haft fullt upp som inte bloggat på heeeeeeeeeeela dagne=)
ha en fin kväll =) kramis

Anonym sa...

Det stormade bra i Sthlm igår. Fy, vi var pisseblöta när vi äntligen kom fram till restaurangen. Men vi hade en kanonkväll ändå.