torsdag, oktober 30, 2008

God middag! =)

(Foto av Fru Pusselbit)
Tar en liten paus ifrån allt med en mugg rabarbergräddte. Tvätten tvättas i tvättmaskinen och ute är det mulet, dimmigt och regnet hänger i luften och det är två grader varmt.

Har hunnit läsa mycket lite i tidningarna, men snubblade över detta: Spelade Harry Boy för 32 kr. - vann 2,1 miljoner. De pengarna hade jag gärna velat ha!! ;)

Dottern är vaken, men ännu inte uppe... sonen sitter just nu och spelar stepmania på datorn och innan dess spelade han Go med en motspelare över internet. När jag känner att jag har tid, brukar jag koppla av med lite Mahjong...

Ha nu en fortsatt trevlig torsdag! =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det är skönt att vara ung i din familj.

Anonym sa...

Skönt med lite egen tid emellanåt. Gott med rabarbergräddthé. Det måste jag också köpa hem!!

Vi har väldigt kyligt här nu och kallare blir det! Har precis skickat iväg ett arg brev till hsb. Nu får dom göra nåt!! *morr*

Ikväll är det kvällsöppet på stan till kl 22 så jag och Ludwig ska nog gå dit en sväng. Det blir trevligt! ^^
Hoppas du får en bra dag också!
Kram

Anonym sa...

Tack detsamma! Och så nickar jag instämmande med fingerfärdig här.

Själv har jag räfsat löv. I regn. Så kan man också roa sig en ledig oktobertorsdag. :)

Anonym sa...

Jag skulle inte heller ha något emot de pengarna :)

Nippertippan sa...

Riktigt härlig bild!!! Härliga färger!!!
Egen tid är guld värd. Det är viktigt att få tid för sig själv ofta, då har man mer att ge till andra sedan.
Må gott:)

Anonym sa...

Dom pengarna hade suttit fint. Visste inte ens att man kunde vinna så mycket pengar på Harry Boy, en bekant till oss vann 12 000 kr på Harry Boy och hon i kassan blev förvånad för så mycket brukar man inte vinna sa hon.
Mahjong är kul =)

Anonym sa...

Det är precis det jag också drömmer om när jag ibland slänger in en Harry Boy. Än har det inte varit min tur.