torsdag, oktober 23, 2008

Good night!

(Foto av Fru Pusselbit)
Det verkar som om migränen börjar ge med sig. Nu har jag inte tagit in några tabletter och det känns fortfarande bra, så jag tänker alldeles strax dra mig tillbaka och försöka hitta kudden, utan att väcka min käre man... han ska upp vid klockan 05.30. Jag vet, det är väldigt tidigt (i alla fall för mig) och han gör det bra. Hoppas att han vaknar riktigt utvilad i morgon! Och ni också!!
  • lat: quiete recreatus
  • eng: well rested
  • ty: ausgeruht
  • fra: reposé
  • spa: descansado
  • it: riposato
  • fi: täysin levännyt

9 kommentarer:

Anonym sa...

Utvilad ja...... Vilket härligt tillstånd!!! Önskar er alla en skön dag!
Kram.

Anonym sa...

god morgon!
hoppas att du vaknade idag utan huvudvärk vännen, och att du får en bra dag idag.
kram

Anonym sa...

Hoppas du vaknar pigg och har vunnit över herr migrän!

Det är inte alltid verkligheten är så överensstämmande med bilderna, men det var det här!!! =)
Erika

Anonym sa...

God morgon i stugan! Å vad härligt att migränen har farit sin väg :) Hoppas du får en mycket fin dag :)

Anonym sa...

Go morron! Jo tack, jag vaknade 04.25 och kände mig riktigt pigg :) Vad skönt migränen gett med sig. Hoppas att du fått sova gott inatt. Morronkram till dig! :)

Anonym sa...

Vaknat utvilad.. Känns som att det kommer att bli en härlig dag. Hoppas att du slipper migränen idag och att du får en fin dag *kram*

Anonym sa...

Ja det blir nog kul! Blir roligt att träffa henne igen.

Skönt att du mår bättre!

Anonym sa...

hoppas migränen släpper snart!
Jo, baka det är gott :-) *hehe*

Hoppas du får en skön helg...

Anonym sa...

Ja katter är rätt fantastiska :-D
De vet hur man slappnar av iallafall :D