söndag, oktober 05, 2008

God natt!


Då har vi haft en riktigt mysig lördagskväll med många bullar och tända ljus. Sonen har sett på animé via internet, maken har spelat spel på denna dator och dottern har chattat på sin lånade dator från skolan, medans jag såg på tv...

Vill ni också ha lite bullar och Oolongte? Ta för er bara!!
Det finns kaffe för dem som vill ha...

Efterrätt
  • lat: bellaria
  • eng: sweet
  • ty: Nachtisch
  • fra: dessert
  • spa: postre
  • it: dolce
  • fi: jälkirouka
(Bilderna är tagna av Fru Pusselbit)

15 kommentarer:

Anonym sa...

muuuums, *norpar ett par bullar* =D
ja, ja har väl fina grannar.. hahaa. inte allt för sällan som vi springer runt till varann i myskläder =D

Anonym sa...

Nu blev jag sugen på kanelbulle

Anonym sa...

God morgon i stugan! Det där kallar jag bullar, jag tuggar i vild förtvivlan, fniss.. hi hi Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Oj, vad gott med bullar! Härligt att sitta och mysa med nybakade bullar! Det är något speciellt med det, min morotskaka känns lite.. hmm.. fjuttig i förhållande till nybakade bullar! hehe =)

Allt väl en underbar söndag som denna? Med regn och härliga höstfärger! =) Kram!

Anonym sa...

MMmmmm, vilka goda bular ni bakat!! synd att jag inte åt några kanelbullar igår!

Men idag ska jag på kalas! Det blir god mat och fika hos min mans morföräldrar!! (man brukar rulla därifrån)

kramar

Becks

Anonym sa...

Bullarna ser jätte goda ut men teet....hmmm

Anonym sa...

*tar för sig*

Anonym sa...

Vad härligt med goda bullar och dryck där till. Ha en fin söndag. kram

Anonym sa...

Det var väldigt fina bullar, alla ser
likadana ut. Jag brukar ha svårt att få
samma storlek på dom. Jag är väl som vanligt för stressad och inte så noggrann
som du.
Svägerskan

Anonym sa...

sover du än? när jag vill läsa morgonens blog=)
haha ha en fin söndag=)

Anonym sa...

JAAAA! Jag tar gärna en bulle! *stoppar två i fickan* :) Och KAFFE!!! Det där teet.. *kisar* nej, det ser giftigt ut!
Svar: Jaaooo, här var det trevligt igår kväll, sura miner, svärord och spridda motordelar :)

Anonym sa...

Vad gott det låter med massor av kanelbullar. Själv åt jag inte en enda igår så jag kanske ska ta igen det idag istället

Anonym sa...

Mmmm, bullar. Får en slags Pavlovsk reflex här ;)

Anonym sa...

Dom där bullarna såg inte fel ut:)Här öser regnet ner,men jag ska ju lyssna på fin sång sen, så det gör inget.Må så gott, kram lena.

Nippertippan sa...

Åh, dina bullar ser så goda ut!!! Bäst o äta med ögonen, det är skönast för figuren också.
Hoppas du har haft trevlig söndag! Önskar dig skön söndagskväll! Kramizar:)