lördag, oktober 11, 2008

Good night!!

(Foto av Fru Pusselbit)
Nu börjar det bli riktigt sent och jag ska börja försöka ta mig till min sköna säng. Ikväll har vi ätit pizza och sedan njutit av lite choklad med chili och det var underbart gott!! =)

Jag och min man var också och handlade, så att sonen i morgon har sitt älskade müsli med mjölk till frukost och vi har lite annat. Dessutom kollade jag på "Tyst Vittne" på kanal 4+ och det verkade vara sista delen. Synd, för jag gillar det verkligen.

Dottern hade Kickboxning på idrotten idag och har haltat omkring här hemma. Det blev tydligen många sparkar... hon funderar på hur det kommer att bli på karaten på söndag ;)

Chokladbit
  • lat: socolatae quadrula
  • eng: chocolate
  • ty: Stückchen Schokolade
  • fra: friandise au chokolat
  • spa: chocolatina
  • it: cioccolatino
  • fi: suklaapala

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den där sporten är inte å leka med... Natti natt sov så gott :)

Anonym sa...

Ahh, går dottern på kickboxning ;) Det var minsann inte illa. Tufft gjort! *kram*

Anonym sa...

God morgon i stugan! Hoppas dotra mår bättre idag :) Ha en bra dag :)

Anonym sa...

hoppas du sovit gott :)

Anonym sa...

Godmorgon!
Jag hoppas att du får en härlig lördag, kram lena.

Anonym sa...

gillar också "tyst vittne" igår kväll var det bra men jag orkade inte se hela *suck*

Hoppas ni får en skön lördag!

Anonym sa...

Hejsan hoppsan hoppas din lördag blir riktigt bra....mit oder ohne chokolade

Anonym sa...

Åh, vilken härlig kväll! Blir ju lite avis ju! =) Kram

Anonym sa...

Jag har funderat på att pröva den där chokladen med chili men backa lite då min jobbarkompis inte gillade den. men nu har jag hört en annan version då kanske jag vågar igen :-)