måndag, oktober 13, 2008

En mulen måndag med migrän

(Foto av Fru Pusselbit)
För er som undrar över vilken kamera jag använder till mina bilder, vill jag säga att det är min vanliga sony ericsson mobiltelefon. Mobiltelefonen har en kamera med 3.2 megapixels och ibland önskar jag att jag hade en riktig kamera (med mera megapixels, ett objektiv och en riktig blixt), för man är lite begränsad när man tar kort med den här och jag har heller inte så stort minne på den. Fast man gör ju så gott man kan! =)

Sov rejält länge idag för att få bort migränen ordentligt och lyckades till viss del. Mådde så dåligt i förmiddags, så att jag var tvungen att ställa in träffen med min kompis klockan 11.00 och det var inte roligt. Sonen har kommit hem från skolan och spelar just nu "Go" via internet. Abbe trivs bra med sitt liv och sitter nöjt på sin pinne. Ute är det ca 11 grader varmt och mulet, men regnet har hållit sig borta.

Ska nu börja planera middagen, baka lite grand och köra någon tvätt och sitta med tyskan. Hur som helst ska jag ta det så lugnt som möjligt så att migränen försvinner helt.

Ha en så trevlig måndag! =)

13 kommentarer:

Anonym sa...

stackare osm har åsn migrån, kan du ite få medicin?

Anonym sa...

Jag fotar också med min mobilkamera en Sony Ericsson...pyrt med migränen...

Anonym sa...

Tråkigt med din migrän. Jag skulle inte fixa det en enda sekund. När jag får lite, bara lite ont i huvudet tror jag att min sista stund är nära!! Kram och krya på dig.

Anonym sa...

Hej!!!
Hoppas du snart känner dig bättre! =) Inte kul med den där hemske ovännen migränen
Du är en fantastisk fotograf!!!
Erika

Anonym sa...

Inget vidare med migrän! Fin bild.

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre nu:)Kram lena.

Anonym sa...

ja har oxo bara en sån där mobilkamera. de blir rätt bra bilder med dom ändå :)

Anonym sa...

Jag hoppas att migränen är borta när du läser det här!

Anonym sa...

Bra bilder för att vara från en mobilkamera. Tycker det är bra att ha både och, men mindre sällan att jag använder mobilen till att ta kort. Vad trist med migränen. Jag läste någonstans att man idag inte skall behöva leva med migrän, det finns hjälp (mediciner) det svåraste var bara att få rätt mediciner. Ha en bra dag!

Anonym sa...

God morgon i stugan! Du får till fina bilder med din mobil :) Attans att du skulle behöva få migrän igen, hoppas verkligen att du mår bättre idag, och får en riktigt fin dag :)

Anonym sa...

Det var inga dåliga bilder du tar med en mobilkamera - det måste ju betyda att du är en väldigt skicklig fotograf.
kram

Anonym sa...

Godmorgon!
Tänker på dig ,kram lena.

Anonym sa...

Hej vännen
Köp ett större minne till mobilen de är de absolut värt.De är inte så dyrt att köpa de men köp bara inte ett litet sådant för du får så mycket mer för pengarna om du köper ett större.
Du tar underbara fotografier och de är en njutning att se dom.
Många kramar till dig.