söndag, oktober 12, 2008

God natt och sov så gott!!

(Foto av Fru Pusselbit)
Idag har vi haft fullt upp med att få ordning på köket och laga god mat + lite annat i lägenheten. Sedan tog vi det lugnt i tv-soffan och åt lite chips och bullar... Både dottern och sonen har ockuperat datorerna, så jag har inte hunnit besöka så många bloggar idag, men imorgon ska jag göra det!!

Jag och sonen har precis varit och flyttat på bilen och imorgon går min käre man upp och gör det! Det tyckte jag var en bra och rättvis deal! ;)
När vi gick emot ishallen höll jag på att blåsa bort och då sa jag till sonen att han måste se till att hålla fast mig så att jag inte blåser iväg...

Nu önskar jag er en trevlig natt och senare god morgon!!
(Min son vill tillbaka till datorn...)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gomorron...

Anonym sa...

Go morron! Ja, det var en rättvis deal :) Idag regnar det inte men det har däremot börjat blåsa lite och då blir det så kallt :(
Förresten, om jag inte missminner mig.. Var det inte ni som hade nåt hemligt projekt på gång? Ni var väl på banken och allt vad det var.. Gick det bra eller? Och vad var det för nåt hemligt? :)

Anonym sa...

Vilka nattsuddare! :o) Klockan 03 är juh mitt i natten! det brukar vara då vi vaknar ungefär... :o)

Inatt har han sovit jättegott dock så vi har sovit ut och är glada och pigga!

Anonym sa...

God morgon i stugan! Här började det å blåsa igår kväll också, men så länge det inte regnar får man vara glad :) Skönt å kunna dela upp parkeringen :) Ha en bra dag :)

Anonym sa...

God Morgon Lilla Pusselbit! Tack för kommentar och pepp. Nu har jag kommit tillbaka, kanske inte med så många inlägg,men back in buisness i alla fall! Ha en härlig söndag!

Nippertippan sa...

Hihihi!!! Stackars son... det där var roligt!!!
Ja, det blir väll svårare att hålla sin revir när barnen växer och vill också surfa... min dotter vill ha allt jag har. Pennor, väskor, smink...
Kramizar:)