söndag, augusti 31, 2008

Önskar er en god natt!!


Här stressas och jäktas det. I morgon ska jag till banken och ordna med några viktiga affärer och vi börjar få de flesta papper färdiga. På tisdag ska jag till Stockholm och är väldigt nervös över det. Klockan 09.00 prick ska jag träffa några viktiga personer där och efter det vet vi någorlunda hur det kommer att bli framöver, men vi kommer inte att vara riktigt säkra förrän efter en vecka eller 14 dagar. Först då kan jag berätta för er alla vad det är vi sysslar med...

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, men jag är lite rastlös och tänker mycket på det här. Jag är så rädd för att jag ska ha missat något papper och att allt ska gå i stöpet, men man kan ju inte göra något annat än sitt allra bästa!!

En riktigt god natt, med mycket sömn tillönskas er alla!

11 kommentarer:

Anonym sa...

ååh 2 veckor? vänta så länge innan ditt fuffens avslöjas.. hahaa hrmpf =P
so gott och dröm sött du nu då...

Anonym sa...

Väntar med spänning vad det nu vara är. Ha en fin dag. kram

Anonym sa...

God morgon i stugan. Ååå man blir bara mer och mer nyfiken :) hoppas allt går bra, håller tummen... Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Ahh, man är såå nyfiken nu =)

Anonym sa...

VAD är det ni håller på med? Att det är så hemligt gör att man blir så nyfiken!!! Funkar din bloggkoll?
Erika

Anonym sa...

Ja du, min pusselbit, du håller oss allt på streckbänken du...=)) Nu har jag börjat gissa på dina/era bestyr. Detta ska bli mycket intressant. Håller verkligen tummarn för att mötet ska gå din väg!!!!

Anonym sa...

ta recepten för det var lätt att göra och väldigt gott!!! Tråkigt med bloggkoll...
Du anar inte vad som hände mig igår kväll... Berättar snart på bloggen. Hur har Deep sleep funkat? Har inte hittat någonting om det hos dig...
Kramis och tack för allt stöd!
Erika

Anonym sa...

Oavsett vad det gäller så önskar jag dig lycka till. Märkte du hur sansat det var? Egentligen biter jag nagelrötter över irritationen att inte veta ;)
Bedbugs= vägglöss. Massa sådant numera...usch ;)

Anonym sa...

Hoppas att du kunde sova gott. Lycka till nu med allt. Det kommer att gå bra:)
Kram

Nippertippan sa...

Oj, så länge till, det är nästan som att vänta jultomte ;)
Ha en härlig dag idag!!!

Anonym sa...

Usch vad det låter spännande med ditt hemliga projekt! Är det nåt du och mannen ska göra tillsammans?
Spänningen är olidlig... KRAM