måndag, augusti 25, 2008

Lite av varje...


(Foto av Fru Pusselbit)

Min dotter har kommit hem och är i duschen. Hon gick hela vägen hem från skolan och det tog över en timma. Snart ska hon och maken börja laga punkteringen på hennes cykel och det är aldrig fel att hon lär sig att göra det! Sonen kom hem för ett tag sedan och var som vanligt vrålhungrig. Snabbt satte han i sig en tallrik müsli.

Min man har blivit bjuden på firmafest hemma hos sin chef i slutet av september. Det blir nog han, hans chef med fru och en till jobbarkompis. Firman är inte så stor! =)

Det är fortfarande underbart och skönt väder ute, det är nästan så att man får lust att ta en till promenad...fast jag ska istället börja med middagen.

I slutet av veckan ska jag lämna en rapport om hur "Deep Sleep" har fungerat. Efter bara en natt är det lite svårt att veta om det är bra eller inte, men både jag och min man sov väldigt gott inatt!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!!! Här funkar det perfekt och jag hoppas det gör det hos er också!!! =)
Erika

Anonym sa...

Underbart väder här också!
Jag läste om deep sleep på nätet och det verkar ju vara väldigt bra:) Måste pröva det där.
Ha en fin kväll!
Kram

Anonym sa...

Oj, det var en låååång väg till skolan hon hade. Får hon inte åka buss?

Fru Pusselbit sa...

vi ska se om hon inte kan få busskort i år, man kan ju alltid försöka även om de säger att det fattas ca 1 eller 2 km. för att få det...

Anonym sa...

Hoppas hon får busskort. Kram

Anonym sa...

Det är bra att dottern får se hur man lagar en punktering. En fin bild av nypon.

Nippertippan sa...

Härlig bild på nypon! Spännande det där med Deep Sleep. Själv sover jag som en stock, men det kan ändå vara att jag inte sover "rätt", eftersom jag är så trött...Berätta gärna sen hur det går.
Ha en härlig kväll:)

Anonym sa...

Bra, för jag är jättenyfiken på om du tycker det funkar. Funkar det bra för dig, så ska jag själv testa.

Anonym sa...

ja det är aldrig fel att lära sej laga saker :)
ja de lät spännande de där med deep sleep.. nästan så man vill testa om de funkar :)

sv- haha, ja usch, men de var verkligen så de såg ut.. uscha.. hahaa.
ja, bra att ha en hjärna ibland =)

Anonym sa...

Fru Pusselbit får inte följa med??

Anonym sa...

Får du inte följa med på firmafest?

Anonym sa...

Så bra att vi får en utförlig rapport om deep sleep.. den verkar helt klart intressant. =)

Anonym sa...

Deep sleep låter intressant. Jag säger god natt nu. Jag som skulle vara inne och läsa massa inlägg idag, men så blev det inte=)

Anonym sa...

bara hålla tummen att det är bra :)

Anonym sa...

*jösses* det var en lång bit till skolan och jag hoppas hon kan få busskort!!!

Deep Sleep? vad är detta...måste kolla upp det [googla]

Ha en underbar vecka och var rädd om er...//Mia

Anonym sa...

God morgon i stugan! Hoppas ni fick sova gott inatt. Jag har sovit som en klubbad säl, men vakna med dunder skalle, blä... men nu är det som vanligt så jag kan leva :) Ha en bra dag :)

Anonym sa...

... får inte du följa med på den stora firmafesten?

Anonym sa...

Spännande saker? Ska du kasta klipulver?