fredag, augusti 08, 2008

Min man tog hem solen =)

När min man kom hem från jobbet, började solen titta fram bakom molnen. Vad underbart!! Hoppas nu att den fortsätter att vara framme över helgen.

Ikväll blir det filmkväll. Jag skulle vilja se på "The Medallion", en amerikansk actionkomedi från 2003 med Jackie Chan. Fast vi får väl se vad den övriga familjen vill se för något. (Bilden är hämtad från IMDB) Jag har sett den förut och även om den inte får så bra recensioner, så gör det inget. Alla filmer med Jackie Chan är sevärda för mig...

I morgon kommer "Crouching Tiger, Hidden Dragon" och "Warriors of Heaven and Earth" på 6:an. Jag har sett båda förut, så då kan man börja försöka insupa det man missade första gången man såg filmerna. Vad underbart med kinesiska filmer!!

Hoppas nu att ni alla får en trevlig och härligt underbar fredagskväll!! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är inte filmer i min smak, det är tur att smaken är delad som baken

Anonym sa...

Ja visst vill vi veta att allt är bra med henne.Jag har gjort ett inlägg med namnen på dom som jag vet saknar henne,kram.

Anonym sa...

Haha, det där är filmer maken brukar fastna framför *s*, inte min smak men han gillar dem.
Jo, jag har mumsat lite avokado, räkor och vin ikväll, men ändååååå :/