onsdag, augusti 20, 2008

Snart dags att sova!


Har alldeles nyss ätit en överbliven korv från middagen. Jag värmde på den 30 sekunder i mikron och på slutet "visslade" den. Jag och barnen bara tittade på varandra och sedan mot köket. Vad är det i korven egentligen?

Dottern har ett mycket intressant schema. Hon börjar skolan efter klockan 10.00 varje dag, utom på fredagar då hon börjar prick klockan 09.00. Visserligen har hon inte fått sina tillval schemalagt ännu, men man blev allt lite chockad av tiderna... Imorgon ska hon vara på skolan först vid 10.30 och då ska hennes ömma moder ha skrivit på minst tio olika sorters papper. Jag får göra det imorgon, när jag är lite mera pigg och orkar läsa igenom vad jag ska skriva under...

Nu är det dags för CSI och sedan sängen. Sov så gott!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

ojda, ja de verkar vara ett soft schema.. hahaa.
sov så gott o dröm sött :)

Anonym sa...

Hon får sovmorgon alla dagar utom fredagar alltså???
Blir det långa eftermiddagar då i stället?

Anonym sa...

God morgon! Det var ju bra skoltider hon har. Ha en fin dag. kram

Anonym sa...

Tack för din kommentar. God morgon! Här är det grått, men det regnar inte. Jag önskar dig en bra dag.

Anonym sa...

God morgon i stugan! Visslande korv, den tyckte kanske inte om å bli varm, hi hi... Hoppas du fått sova och ha en bra dag :)

Anonym sa...

Skönt för din dotter!
Min dotter fick ett hemskt schema där hon ska vara i skolan 08.15 tre dagar i veckan och måste åka buss fem mil först så hon får lov att gå upp 05.30 *ryser*

Anonym sa...

Vilket schema! Härliga sovmorgnar varje dag :) Ja, håll dig pigg så du vet vad du skriver under :)

Anonym sa...

Klockan 10? Konstig tid faktiskt. Den där lappen har jag tänkt spara tills han är tonåring så får vi se vad han säger =)

Anonym sa...

Hoppas att skolstarten blev riktigt lyckad för er alla!