fredag, augusti 15, 2008

Städ och röj


En ny dag och inget regn hittills utanför fönstret. Jag har till och med fått se lite sol! Min son sitter just nu och äter sen frukost i köket och min dotter har ännu inte kommit upp, men snart måste hon verkligen börja ta hand om disken. Min syster med barn och min mor har precis stannat vid "Höga Kusten" för att ta lite fikapaus. Vi tror att de antagligen kommer till oss, ungefär när min man kommer hem från jobbet och då ska det vara tiptop här...

Jag önskar verkligen att det inte regnar idag. Min systers barn, som är mellan 3 och 12 år, behöver få rasa av sig innan de fortsätter mot Västkusten ikväll. Vi har en underbar lekplats ute på vår bakgård!

Nu har jag druckit upp mitt äppel-och kanelte, då är det dags att dra igång här! Sköt om er och ha det så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äppel och kanel te är sååå gott! Länge sen jag drack det. Hemma har vi mest sånt där tråkigt te som kommer från påsar ^^

Ha det så gott!!

Anonym sa...

Hoppas allt var tipptopp när gästerna kom=)