måndag, augusti 18, 2008

Bloggkoll och min man

Följ min blogg med bloggkoll
Ville bara meddela att nu verkar Bloggkoll fungera. Det känns så skönt att de fått ordning på det!!

När min man kom hem igår, fick jag se en massa kort från det att han var liten. Han hade fått det av sin kära syster och min trevliga svägerska. Jag tror att nedresan betydde väldigt mycket för honom. Han kunde sitta ned i lugn och ro med sin syster och prata, utan att en massa andra personer var i närheten.

Min man är inte en sådan pratsam människa, så de få samtal man får med honom brukar vara mycket trevliga och intressanta. Egentligen är han mycket smart och otroligt rolig, men han brukar ibland dölja det lite alltför väl...

Hoppas nu att hans arbetskläder hann torka ordentligt i det fuktiga vädret och att det går bra på hans jobb!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får jag dina inlägg på bloggkoll :-)

Anonym sa...

Hoppas ni får en skön dag och att tentorna går perfekt...var rädd om er!!!

Anonym sa...

:) Många män är nog lite mer återhållsamma vad gäller att prata. Själv pratar jag nog sönder de flesta förhållanden;)
Bra att Bloggkoll fungerar. Då trycker jag!
Kram

Anonym sa...

ja nu e de första gången du är på min lista, hittills har ja fått komma på din blogg via inställnigar =D

Anonym sa...

Bra resa för honom då, så skönt!

Anonym sa...

Vad bra, då ska jag ta en titt och se om mitt har börjat fungera, jag har inte fått svar på mitt mail ännu

Anonym sa...

Japp, nu funkar det!