söndag, augusti 24, 2008

På väg till la Stada


Just nu sitter jag och njuter av det vackra vädret utanför, men det börjar bli lite oroväckande molnigt... I min hand håller jag en mugg grönt te med vilda körsbär och det är mycket gott!! Min son äter mat i köket och han har inte sovit gott inatt. Min dotter har jag redan varit inne till tre gånger, men hon har ännu inte kommit upp. Min man sitter och spelar WoW och har sovit sådär... Det är tydligt att jag måste köpa hem "Deep Sleep" från Body Shop, som det skrivits om inne hos Erikas Härligheter!

När vi var på IKEA häromdagen, kunde man köpa 5 olika sorters vita ljus i samma förpackning för ca 50 kronor. Nu har jag dem på vardagsrumsbordet och tänder dem i några minuter varje morgon. Det är så rogivande och en bra start på dagen!! =)

Det är dags att ta i med hårdhandskarna med dottern, så att vi kommer iväg till la Stada innan de stänger allting. Ha en så underbar och härlig dag!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk ibland vill ungarna inte gå upp. Kram

Anonym sa...

ha ha vi hade verkligen roligt i går kväll.......och vad beträffar ljusen så tänder jag dem när det blir lite mörkare ute men jag håller med om att det är rogivande!

Anonym sa...

Ha en trevlig dag i staden. Ja, Bernina är ett bra märke. Många jag känner använder det och är mycket nöjda.
Kram.

Anonym sa...

Tänker på din dotter som vaknade så hiskeligt tidigt när sov över hos mig som liten, tiderna ändras.
Min dotter o sambo har varit här nu i
fem tim. nu åker de på lördag kl 18.00 hon kanske kommer hit på fredag förm. och sover över till lördagen, vi får se.
Svägerskan

Anonym sa...

Jo du, barnen hoppar inte alltid upp när man ber dem - inte ens när de är "små" som mina barn... Hoppas att tentan gick bra för dig, vad säger magkänslan?? Kram.

Anonym sa...

Grönt te är verkligen gott! Men jag tyckte det inte första gångerna, är nog en grej man vänjer sig vid...

Anonym sa...

Kom ni iväg till stan? Att hon var så svår att få upp, MITT I DAN!!! :)
Svar: Var så god! :)

Anonym sa...

Levande ljus är väldigt mysigt och snart kommer de fram här med! Sova så länge! :-)
Vi hittade faktiskt en del svamp!

Anonym sa...

Det är svårt att få upp barna ibland. Älskar ljus köpte lite igår fler nya. kram

Anonym sa...

Hehe, ja, från slott till koja är ju en baggis *s*

Anonym sa...

Körsbärste låter väldigt gott!
Jag sov också dåligt inatt. Är det kanske fullmåne eller något annat konstigt?
Hoppas att ni har haft en härlig dag!
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram

Anonym sa...

Vi har haft en strålande sommardag här! Kanske en av dom sista! Ha det bra där du är.

Nippertippan sa...

Har nu också fått IKEA katalogen! Måste ta dit en sväng nån dag ;)