tisdag, augusti 26, 2008

Alla samlade!

(Foto av Fru Pusselbit)

Nu har hela familjen samlats i lägenheten igen. Sonen kom hem alldeles nyss och frågade vad vi skulle äta. Han verkar alltid vara hungrig nu för tiden... ;)

Han hade stannat kvar 2 timmar i skolan och spelat dataspel med sina kompisar och det är okej, för det är inte så ofta han är med dem på fritiden. Han kan inte förstå vitsen med att ringa och fråga kompisarna om de ska göra något tillsammans, så det är de som får ringa honom. De vet heller inte om att han har Aspergers syndrom och jag tycker att han har underbara vänner som låter honom vara den han är!

Idag har jag känt mig som jag brukar göra innan migränen slår till. Allmänt trött, frusen, tillbakadragen och asocial. Hoppas att det går över, då jag tagit det mycket lugnt och läst i en bok. Jag har också njutit av ett underbart bad!! =)

Min man är så underbar! När han kom hem från jobbet, insåg han snabbt hur det låg till och snart ska han sätta igång med middagen. Han har också varit iväg och handlat lite grand.

Min dotter har tillsammans med min man bestämt att vi ikväll ska titta på "The Matrix" och absolut inte på "En prinsessas dagbok". Vi har sett båda filmerna förut, så det är okej...

Nu önskar jag er alla en underbar kväll!! =)

17 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt att familjen ställer upp för dig! Ha en skön kväll.

Anonym sa...

Detsamma önskar jag dig!! Hoppas verkligen migränen inte bryter ut!!! Jag har en utmaning till dig på min blogg, iform av några frågor...

Anonym sa...

Usch för migränen......nu har jag sällan huvudvärk men en period i livet var det hopplöst.....kramiz

Anonym sa...

Hoppas att du snart mår bättre och slipper migrän.
Tänkte just hämta din länk för att ge dig utmärkelsen men nu ser jag att du har fått den redan:)
Ha det så fint ikväll!
Kram

Anonym sa...

Snäll man du har =) Hoppas att det var falskt alarm med migränen denna gången. Nää, jag behöver faktiskt inte gå ner mer tycker jag. Får se vad kroppen tycker!

Anonym sa...

Matrix som är så fantastisk!!! Kanske jag också skulle se ;) Hoppas du inte får migrän nu utan håller dig på benen!!!
Erika

Anonym sa...

Perfekt med en man som vet vad man behöver!!!

Anonym sa...

åh, hoppas du slipper migränen! inge kul inte...

sv- ja, det är tokigt hur mkt barn växer.. man hinner ju inte med! haha.
och ja, mina har stooort intresse för djur. kul tycker jag... men ja vet ju lixom hund och katt.. okej häst oxo ;p så såna här böcker är bra att ha =D

ha en bra kväll =) kram!

Nippertippan sa...

Det är skönt att AS inte märks så tydligt när man blir lite äldre. Så är det med min son också. Det blir bara bättre o bättre hela tiden. Ha en härlig kväll och en gång till Tusen Tack, det var kul att få ett pris :)

Anonym sa...

Gott att ha en man som genast fattar signalerna utan att du behöver säga något.
Nu ska jag gå och lägga mej. Natti natt!

Anonym sa...

God morgon vännen! Ha en fin onsdag. en vacker blomma. kram

Anonym sa...

Godmorgon Fru Pusselbit!! Ser att du redan har fått utmärkelsen, men du får ytterligare en från mig, eftersom jag gillar dig och din blogg så mycket. Hoppas att dagen inte bjuder på någon dum huvudvärk, utan att det blir en smärtfri och trevlig dag för dig!!

Anonym sa...

God morgon i stugan! Önskar att min gubbe kunde göra nått sånt ibland... Hoppas du slapp få migreän och att du mår toppen :) Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Du har en utmärkelse hos mig, kramen

Anonym sa...

Vad blir det för mat??? hör jag flera gånger om dagen känns det som ;o)

Anonym sa...

*s* Matrix kollade maken på igår. Själv gillar jag inte såna där filmer för jag fattar de ju så trögt *ähum*. Din son verkar ha jättefina vänner! Ja, jädrans nät!

Anonym sa...

Slapp du migrän? =)