lördag, augusti 09, 2008

God förmiddag!!


Idag är det ett underbart och soligt väder, men hittills bara 15 grader varmt. Det är inte vindstilla, för träden vajar så smått...

Det blev sent i natt. Jag väntade på att min man skulle komma och lägga sig och under tiden läste jag i en bok. Klockan 03.00 hade jag läst ut den, min dotter gick och lade sig vid den tiden och min man gick till sängs vid 03.45. Han hade spelat WoW. Nu ska jag snart väcka dem. Muhahahaha!!! (Jag tror jag ska sjunga något vackert...) Min son kom i säng tidigast av oss alla och kom upp vid 06.30 i morse. Han verkar gilla tidiga morgnar...

Nu ska jag dra i gång med tvätt, disk, städ, tyska och samtidigt njuta av det vackra vädret. Tänk, vad påverkad man blir i humöret av väder och vind...

Ha det så gott!! =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju glömt att hämta min tvätt, se nu till att du gör det

Anonym sa...

Skicka hit lite fin väder är du snäll!

Anonym sa...

Hej min vön! Tänk vad lika vi är i mycket. T O m vädret stämmer idag! Jag har också tvätt mm på gång. tyskan står jag över... men läser kanske en snutt engelska så jag avrostats lite inför jobbet. SÅ FIN din nya blogg har blivit. Kom precis på att du börjat med bilder! Det gillar jag. Ha en skön lördag! KRAM

Nippertippan sa...

Vad härligt med alla solros här!
Intressant med kinesiska filmer...Om inte jag var så trött skulle jag kunna titta, får bli en annan gång.
Ha en mysig kväll :)

Anonym sa...

Solrosor i massor! Så underbart fint! Det är som solen själv.