torsdag, augusti 07, 2008

Nöjd!

Min familj dansar runt här av glädje. Nu kommer de inte att ha en mamma Pusselbit sittandes framför datorn dygnet runt längre, nej, nu tror de att hon ska springa runt och ta hand om all tvätt och disk som samlats på hög... hahaha, de kan ju alltid drömma!

Nu börjar den intensiva tentaläsningen. Den tid då man sitter fördjupad i olika kursböcker med massor av flaskor av coca-cola eller joltcola och energidryck omkring sig. (Synd att jag avskyr kaffe...)

I vilket fall som helst är jag mycket nöjd. Jag har efter stor möda lyckats få över alla mina inlägg från metrobloggen in hit. Mindre nöjd är jag med hur jag lyckades få med kommentarerna, jag fick kopiera dem och sedan lägga in dem under det inlägg de tillhör. (Det finns säkert ett lättare sätt...) Bloggen är nu tillräckligt färdig för att besökas, men den är inte helt färdig...

Jag hälsar alla dem som hittat hit så hjärtligt välkomna!!!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilket jobb du måste ha haft för att flytta alla inlägg *phu*. Då länkar jag hit istället :)

Anonym sa...

Då har du lagt ner ett stort jobb, hoppas att du blir nöjd nu och trivs här, jag fortsätter att titta in till dig.

Anonym sa...

Hej! Självklart kommer jag att följa dig här!!! Ska kolla mer sen! Ska till stan!

Anonym sa...

Ojdå.. vilket jobb du har haft för dig... *pust* men fint blev det :)

Anonym sa...

Hej gumman! Kommer du vara här helt och hållet? Har iallafall satt in den här adressen också nu så jag hittar igen dig, hi hi... du kommer inte undan, fniss :) Jag har idag haft besök av två små ulltussar (dvärgpudel) och det gick så bra mellan dessa små gossar och min pyret :) kul :)kramen

Anonym sa...

Hej du! Jag har inte tid att sitta vid datorn men jag behöver en länk igen till din systers musiksida, kan du ge länken i en kommentar hos mig? Funkar det? Det är pappa som vill lyssna :)

Anonym sa...

Välkommen hit

Anonym sa...

Det var snabbt gjort! Ska ändra länken på min sida med en gång, annars glömmer jag det säkert.

Anonym sa...

Oj, vilken fin blogg. Färgerna gör att man blir glad=)) Jaha, då ska jag byta adress då eller?? För jag vill ju fortsätta hälsa på dig!! Lycka till med tentan.Kanske tur du inte börjar med kaffe, för då hade det väl blivit en massa avbrott för toabesök=)))

Anonym sa...

Hur känns det såhär långt? (Med nya bloggen alltså!)

Fru Pusselbit sa...

Hittills känns den nya bloggen bra, men jag saknar nog lite hur man kunde svara på kommentarerna i metrobloggen... har nog inte kommit på alla finesser ännu =)

Anonym sa...

LYCKA TILL med din nya blogg! Hoppas du ska trivas bättre med den om du hade strul med METRO. Det är fler som lämnat Metrobloggen. (Varför syns inga av mina kommentarer?!)

Anonym sa...

åh, vilket jobb du har lagt på att byta blogg. fint har du fått de :) hoppas de inte strular här som på metro :)

häls/tuta =)

Fru Pusselbit sa...

Jag vet inte, men här syns de i alla fall. (Hoppas nu att det stämmer och att det inte är strul med dem här också...)

Anonym sa...

Hej =)
Minglar runt lite på inflyttningsfesten och ser mig omkring. Räcker dig ett fång gula fina rosor!!! =) Men bästa fru Pussel har du tagit med dig allt från metro??? Vilket jobb, måste fråga hur lång tid har inte det tagit *tappar hakan ända ner till knäna*
Och det är fint här, funkar det bra???
Erika

Anonym sa...

Hej vännen! Vad du har varit duktig på att flytta dina inlägg. Ha en fin kväll! kram

Anonym sa...

Är det här partyt är nu ;)

Anonym sa...

Du kan lägga upp reklam via google eller andra om du vill på den här bloggen, det gör jag i min

Anonym sa...

Hejsan!!!
Nu har jag ändrat så jag har din nya blogg på bloggkoll :-)

Anonym sa...

Vad kul att du kommit i ordning. Vilket jobb du måste ha lagt ner med kommentarerna. Med mina data kunskaper så är jag fast hos Metro för alltid, haha. Ha det så bra=)
Starling

Anonym sa...

hoppas att du ska trivas på blogspot då ;) Kanske lite snyggare design än på metrobloggen, det kan jag i varje fall säga :)
Jo, mitt stress löste sig - jag ska inte åka till stockholm, så det löste sig ju kanske inet till det bättre... vi får se vart framtiden för oss :)

Anonym sa...

Tack för att du hejjar på mig. Jag säger godnatt redan nu. Ska försöka släcka ner här strax=)

Fru Pusselbit sa...

Jag tänkte att jag skulle kolla lite på det =)

Nippertippan sa...

Gratulerar! Jag var här redan igår o tittade och sen tänkte jag fixa en sida här åt mig också...och sen glömde jag bort att komma tillbaka till din sida...Jag "bor" nu också på blogger, men har än så länge metrobloggen som bas. Vad duktig du har varit att få allt igång. Jag märkte att det fanns en del skillnader. Youtube-klipp är lättare att få fram i metrobloggen, och jag tycker så mycket om mina klipp... Ha det bra!!!