onsdag, augusti 13, 2008

Bloggkoll och receptblogg


Ute börjar det bli riktigt svart på himlen, så jag misstänker att ett riktigt åskoväder är på väg in över oss.

Kom på att jag glömt att informera er om min nya blogg "Pusselbitens recept". Länken till den finns till höger och det är bara att trycka på persikobilden under "min receptblogg" eller på bilden i detta inlägg. Där kommer jag att lägga in lite olika sorters recept på mat, dryck, bakverk osv. några gånger i veckan. Ni är hjärtligt välkomna in dit!!

Jag vill också informera er om att jag varit i kontakt med bloggkoll för andra gången. De som prenumererar på min blogg kan ännu inte se när jag skriver några inlägg. Bloggkollpersonalen håller på att ordna upp detta...

Nu har regnet börjat falla och snart misstänker jag att alla sladdar måste dras ut. Ha det så gott ikväll!! =)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Tänka sig! Ännu så länge är allt vegetariskt, perfekt!

Anonym sa...

Jag hittade en annan plats att blogga på som passar mig bättre när det gäller mina gif bilder

Anonym sa...

Har åskvädret dragit bort??
Nu ska här bakas! Bra med recept. Jag kommer att kolla ibland när jag har idetorka!!

Anonym sa...

Den sidan ska jag ta en titt på och lägga in! Här är blåsigt som bara den med sol och lite mörka moln emellan åt. Tung i huvudet är jag just nu. kram

Anonym sa...

Svar: Nej, nu bloggar jag bara där, jag flyttar över mina bloggar i olika kategorier

Anonym sa...

Jag ska kika på dina recept:) Behöver nya uppslag så jag tar tacksamt emot dina tips!
Hoppas att åskvädret drar fort förbi. Ha en fin kväll nu!
Kram

Anonym sa...

Svar: Det blir det tredje barnbarnet.

Anonym sa...

ja det är sant, jag kan inte se när du skrivigt ännu...

Anonym sa...

ahh ja, ja såg din läskande glass där... *drägglar* jag som inte ska äta socker och mums nu... *gnager på en morot*

Anonym sa...

Så kul! Recepttips är alltid bra!

Anonym sa...

Jag säger det igen, jag måste fixa bloggkoll. Men jag måste ha lite tid på mig, så det blir inte idag. Just nu kikar jag runt bland alla bloggvänner. Hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll=)

Anonym sa...

låter trevlig med dina recept. kram