måndag, augusti 25, 2008

Då var det dags att sova! =)


Förut idag ställde vi den nya bilen vid en Ishall 200 meter ifrån oss, för där är parkeringen avgiftsfri. Fast vi vågar inte ha den där över natten, dels händer det många saker där, dels kan den få en böteslapp då. När min man tagit in sina sömntabletter, kom vi på att bilen var där borta, så min dotter och jag hämtade bilen tillsammans och ställde den närmare lägenheten. Eftersom det är ett rätt så otryggt område vi bor i, vill man verkligen inte vara ute ensam vid den tiden.

Nu har vi sprejat både min mans och mina kuddar med "Deep Sleep" från The Body Shop, så då får vi se hur vi sover inatt. Vi har redan konstaterat att min dotter är allergisk mot doften och min son tyckte att jag inte var riktigt klok som ville spraya hans kudde. Han släppte mig inte i närheten av den...

God natt på er!! =)

13 kommentarer:

Anonym sa...

hahaa, "deep sleep" låter ju härligt! tror jag får ta mej en tripp till bodyshop snart. kommer mkt nytt hela tiden.
go natt! kram :)

Anonym sa...

Hoppas ni sover gott! Höres i kväll ska snart till jobbet.

Anonym sa...

Det ska bli spännande att läsa vad du skriver om sprayen idag.....om den gav någon effekt eller inte.

Anonym sa...

God morgon!
Det ska bli spännande att höra hur ni upplevde den där sprayen. Ha en bra dag idag!

Anonym sa...

Den låter helt underbar den deep sleep, hoppas att den fungerade toppen på er, vi får väl höra en rapport så småningom. Må så gott!

Anonym sa...

God morgon i stugan! Hoppas det hjälpe för er alla. Här har vi sol idag, så skönt så... Ska ta en tripp till stan, så jag hoppas det är lika fint där... Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Jaså det var en spray. Hur luktar den? Jag läste någonstans att man kan spraya sin favvoparfym på kudden för bättre sömn.

Anonym sa...

Oj, hihihi. Har ni vaknat?
Hoppas att allt gick bra och att ni sov gott men vaknade i rätt tid:)
Önskar dig en fin dag!
Kram

Anonym sa...

Hm, vad skulle den där sprayen göra... eller den hette deep sleep, då skulle den väl antagligen göra så att du sov djupare? Men fungerade den?

Fru Pusselbit sa...

På fredag kommer vi att göra en utvärdering och först då vet vi lite mera om "Deep Sleep" fungerar som den ska. Efter en natt är det ju svårt att riktigt veta...

Nippertippan sa...

Haha! Det står väll inte kloroform i innehållsförteckning på flaska ;)

Fru Pusselbit sa...

Nej, men man kan ju undra! ;)

Anonym sa...

Jag blir misstänksam mot att lukter ska hjälpa för allting. Men om det hjälper så är det OK!