lördag, augusti 16, 2008

Tid att sova...


Det är dags att gå till sängs. Har knappt läst någon tyska alls idag. Helst skulle jag väl inte skriva något inlägg här heller. Har varit rastlös och på gränsen till dåligt humör och har inte kunnat koncentrera mig... Tur att jag fått vara någorlunda ensam, då jag inte skulle ha varit ett trevligt sällskap! Det är synd att jag ofta blir en sådan här jobbig person vid migränanfall. Totalt asocial och på gränsen till snäsig mot folk. Skönt att sonen inte är så pratsam av sig! ;)

Jag och sonen åt i alla fall varsin fryst pizza och vi lade på lite extra godsaker innan vi gräddade dem. När dottern kom hem från la Stada, såg vi "Spökhuset" på tv4+ tillsammans. Sedan tittade jag på Kommissarie Morse och efter det insåg jag att det är lika bra att gå till sängs. Nu hoppas jag bara att jag inte är på lika "mörkt" humör i morgon...

En god natt tillönskas er alla!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det är skönt ibland att bara få vara, att inte alltid måsta ha det glada humöret :-)

sugen på pizza vart jag också, kanske det blir till att göra egen, här hemma idag, då dottern inte äter ost :-/

Hoppas ni får en skön söndag!
Kram Mia

Anonym sa...

God morgon vännen! Hoppas ditt humör är toppen idag.

Anonym sa...

God Morgon. Hoppas att din dag blir bättre idag.

Anonym sa...

Migrän är ju inte så kul så då förstår jag att humöret blir lidande

Anonym sa...

Hoppas att du fick en skön nattsömn, det fick jag så jag kan dele med mig annars. Söndag.. Hoppas att du får en skön avslappnande dag!

Anonym sa...

God morgon!
Hoppas du fick en god natts sömn och att du vaknar på ett bättre humör idag.

Anonym sa...

Hej hopp! Inte är det lätt å vara trevlig när skallen håller på banka sönder benet... då vill man hällst stänga in sig i ett mörkt rum å bara få vara :) hOppas du mår bättre nu! Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Jamen det är väl inte så konstigt...migrän ska vara fruktansvärt jobbigt, har jag förstått. Din familj har säkert lite överseende skulle jag tro. Skönt att det är bättre nu=)

Anonym sa...

Känns det bättre nu då? Hur länge har du haft migränen den här gången? Jag tycker synd om dig=)

Anonym sa...

Vad jobbigt med migrän! Förstår att du blir she devil när det är på g, det är ju förståeligt och barnen blir kanske mindre pratsamma eftersom de vet att det är på g med din migrän - de är ju vana och det är ju hänsynsfullt av dem också!