torsdag, augusti 14, 2008

God morgon!

Jag vaknade av att min mans mobiltelefon larmade. Den låg ute i hallen och dörren var stängd in till vårt sovrum, samtidigt som jag hade hörselproppar på mig. Egentligen hörde jag det inte, men ändå måste jag gjort det, för varför skulle jag annars ha vaknat? Märkligt!

Min man måste ha haft väldigt bråttom i morse för att glömma mobilen hemma. Undrar hur pigg han egentligen är, för det kan inte vara bra för honom att snarka så mycket, som han gör nu om nätterna. Hoppas att hans förkylning går över snart!

Ska nog snart gå och lägga mig igen, för det blev riktigt sent inatt. (Har sovit ca 5 timmar och vid migrän är det alldeles för lite...) Det var så mycket lättare att studera, när alla andra gått och lagt sig. När jag har migrän är jag extra känslig för ljud, så då är det också mycket svårare att koncentrera sig. Idag tänker jag sitta med hörselproppar vid studerandet.

Ute är det för närvarande ca 16 grader varmt, mulet och grått. Hoppas att solen kommer fram snart och ha det så gott nu!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon i stugan! Här hos oss har vi sol idag, skönt, kanske blir det till å plocka hallon, men jag har inte bestämt mig än så länge... Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Ibland undrar jag om man inte utvecklar sitt hörselsinne ännu mer ,när man använder öronproppar?? Jag behöver också sådana varje natt, och nu hör jag mycket mer än vad jag gjorde i början med dom. Lycka till med pluggandet och att migränen ger med sig!!

Anonym sa...

Go morron vännen! Tack snälla du för alla dina kommentarer! :) Roligt att höra att man är saknad *blinkar* Din man måtte ha varit trött för mobilen är det ju sällan man åker ifrån! Är han förkyld, den stackarn? Jag snarkar jag också, jämt, sjuk eller frisk spelar ingen roll...

Anonym sa...

Sköt om dig nu och vila.
Önskar dig en fin dag och att migränen snart är borta.
Kram

Anonym sa...

Inte dåligt att du fixar att plugga när du har migrän. Ta hand om dej!

Anonym sa...

Har din man provat "sömnhjälp"? Titta in på http://www.meditec.bz/index.php?snorban
Ett tips bara. Ha en bra dag.

Anonym sa...

:-D Nä, man vet aldrig vad hon hittar på, den luringen.

Anonym sa...

Du får övertala honom att skaffa en blogg då :-D

Usch så jobbigt med migrän, hoppas du fick sova lite till!

Anonym sa...

Trist att vakna av telefonen, det gör jag ofta här hemma när jag behöver sova på dagen!

Nippertippan sa...

God eftermiddag! Jag tycker så mycket om din nya sida. Det finns sådan glädje här! Sedan har du en del kul finesser som jag undrar hur du har fixat till dom. Till exempelvis det där med besökstatistik: vilket land och hur många idag, den här veckan osv. Hur gör man för att få sådana till sin sida? Jättetacksam för tipps :) Ha en trevlig dag utan migrän!!!

Anonym sa...

Hejsan, jag vill bara tala om att jag inte har jobbat ihjäl mig. Hoppas din migrän känns bättre och att du har klarat av att plugga. Ha en fortsatt trevlig dag=)

Anonym sa...

Ja just ja, när var det tentan var?

Ny bil? Helt ny eller ny för er? Vad är det för bil? Mycket frågor nu :-D

Vad tycker de om att börja plugga igen då?