fredag, augusti 15, 2008

Solen skiner!! =)


Nu har min man hunnit vara hemma på lunch. Han var lite upprörd över att dottern kom isäng så sent inatt och fortfarande låg och sov, men jag lyckades få upp henne innan tolv och nu äter hon. Hon kom alldeles nyss in från balkongen, för getingarna ville också ha hennes brunch. Sonen kom precis ut från badet...

Min man jobbar ensam med en hiss idag och hans chef var förbi med lite saker som han behövde. När min man skulle åka iväg, var backen i och det gick inte att få in en annan växel. Han fick helt enkelt börja dona med bilen, innan han kom iväg till sitt hissjobb. Vad det ska bli skönt med en ny bil!!

Min migrän är ännu inte över och jag tog in migräntabletterna för en halvtimma sedan. Det känns ibland som om allt kör ihop sig samtidigt. Tentorna, migrän, folk som kommer... Dessutom ska jag försöka få ordning på skrivaren, så att jag kan skriva ut allt jag gjort angående tentorna. Och jag bara väntar på att mensen ska komma när som helst också. Jippie!!

Fast solen skiner ute! Hörde ni, solen skiner!!! =) =) =)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tror jag det att ni kommer att tycka det blir skönt med en annan bil. Solen skiner även i Borås just nu så man kan ju alltid hoppas att vädret kommer att bli bättre nu i helgen. Må så gott!

Anonym sa...

En ny bil skulle inte sitta fel. Solen skiner i Dalsland också. Det vore bra om Du kunde ta med dig datorn ut och sitta och jobba där, med täntorna. Ha det bra och hoppas att huvudvärken släpper snart.

Anonym sa...

Hejsan!
Japp, hoppas också jag snart finner en moppe :-) och att ni får en ny bil...verkar behövas ju :-)

Hoppas din migrän snart är över och den där andra saken *hm* som jag inte har längre *jippi* så skönt att slippa det...

Ha en skön, varm och go helg, var rädda om er!!!

Anonym sa...

migrän och mens brukar hänga ihop....elände och elände gillar varandra.

Anonym sa...

Här skiner solen oxå - äntligen!!

Anonym sa...

Du väntar på den, mensen alltså.. jag riktigt avskyr när min kommer. Jag längtar tills den dagen den försvinner istället ;)

Anonym sa...

Såg att du länkat Vicke.... har du hans URL så att jag kan ändra adressen på min blogg....frågade honom men han hänvisade till kommentaren han skickat..... men jag lyckades inte länka via den.

Nippertippan sa...

Ja, det brukar vara så att allt kommer på en och samma gång. Murphys lag!!! Stackars du när du får migrän så ofta. Det är bland det värsta jag vet. Men jag får det bara av vissa starka lukter.
Hoppas tabletterna hjälper.
Vi har det roligt nu också. Härligt. Getingarna är jobbiga. Hade nyss en i köket.
Ha en trevlig kväll :)

Anonym sa...

Hoppas verkligen att din migrän försvinner snart. Inte alls roligt att ha ont.
Ha det så fint du bara kan nu ikväll.
Kram

Anonym sa...

Hej!
Tråkigt att höra att du har ett migränanfall men tror du inte att de kommer just av att allt kör ihop sig??? Stress...
Tavlan är lite förskönande... har lite mer rynkor i verkligheten!!! =D
Erika

Anonym sa...

Solen den lyser så skönt här idag. Ibland blir det för mycket av allt på en gång,hoppas din migrän släpper nu.

Anonym sa...

Ja det är ju typiskt, allt på en gång. Men vi kan ju glädjas åt solen. Hoppas den är här för att stanna. Hur länge kan migrän sitta i? Hoppas den försvinner snart.
Sv: det var riktigt jobbigt med den nödvändiga fastan. Jag hade skrivit fel. Det var 30 timmar utan mat, det hoppas jag att jag slipper uppleva fler gånger=)

Anonym sa...

usch, jobbigt med migrän. stressrelaterat då de klumpar sej med tentor o annat? hoppas den släpper o du kunde njuta av solen en stund :)