onsdag, augusti 27, 2008

Många spännande saker på gång! =)

(Foto av Fru Pusselbit)

Jag vet att det är lite tufft för er att hållas så här på halster, men jag kan ändå inte låta bli att skriva så mycket, eller så lite jag kan om detta. Idag har jag i alla fall ringt en hel del telefonsamtal, skickat e-mail och surfat runt för att få tag på relevant information. En sak är nu ordnad och jag ska träffa en person i morgon i min stad klockan 10.00, som ska hjälpa mig med kort varsel från min sida. Denna person kommer inte heller att ta så mycket betalt för sina tjänster som en annan person i en annan stad tänkte göra...

I morgon ska jag försöka få tag på person 2 på listan och denna person finns i Stockholm. Det blir inte lätt, men jag hoppas att jag kan boka en tid där innan tisdag nästa vecka. Hoppas nu att det går. I morgon kväll eller i övermorgon kväll, kommer vi att få ett viktigt telefonsamtal från några utomlands... Ja, ni ser att vi just nu lever ett mycket spännande liv och min man är lite uppjagad och stressad! =)

Därför har jag inte hunnit titta in till er alla ännu, men jag kommer att beta av vartenda inlägg i bloggkoll då och då, när jag får tid!! Ha nu en så trevlig kväll allihopa!! =)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Låter spännande!

Anonym sa...

Hm, inte lätt med en starkare dotter... Bäst att börja styrketräna...

Anonym sa...

Vad är det på gång???
Du har ett pris hos mig!!!
Kramis
Erika

Anonym sa...

Åh, vad jag blir nyfiken nu ;)

Anonym sa...

Låter verkligen spännande!

Nippertippan sa...

Jag lider av spänningen...;) Känner mig som ett litet barn som går och vill skaka alla paketerna... ohållbart! Hoppas du kan snart berätta :)
Ha det bra!!!

Anonym sa...

Låter så spännande.. ;) Jag är tålmodig skall du veta ;) Jadu, den maten var så supergod och så lätt, nu kan man ju ha pasta, ris eller potatis till om man vill det. Jag valde att inte ha det utan bara grönsaker =)

Anonym sa...

Det där låter spännande, har det något med brevet ni skickade förut? Jag måste läsa mer, scrollar ner=)

Anonym sa...

Å vad man blir nyfiken :)

Anonym sa...

väntar med spänning! =)

sv- ja jag förstår inte varför det ska vara så svårt att förklara att ja nu blir de lite ökning i familjen... bättre de än att dom ska gå i ovisshet...
aah, it-nisse ska de bli av henne, ja då hajar ja lite mer

Anonym sa...

Även jag blir nyfiken. Kram

Anonym sa...

Oj, det låter spännande...min nyfikenhet är väckt och jag väntar med spänning för att få läsa om vad du har för dig =))))

Anonym sa...

Undrar vad du håller på att fixa med kort varsel och allt?! En slags överrasknng alltså. KRAM

Anonym sa...

Lite kryptiskt om man säger så! Spännande!!