tisdag, augusti 19, 2008

God morgon!


God morgon! Nu ska jag alldeles strax iväg till tentan. Jag är lite trött, då jag låg vaken halva natten... men, man får göra det bästa utav allt!! Nu ska jag samla ihop alla pennor, viktiga papper att visa upp för tentavakterna osv.

Ute är det mulet och regnigt. Jag ska klä mig varmt, för det brukar vara rätt så kallt i universitetets tentasalar. Tänkte använda den nya bilen till tentan, då går det snabbare att ta sig dit. Pratade nyss med min man på jobbet och han sa att jag bör tanka den. Tja, det får bli efter tentan i så fall, för innan blir det svårt att hinna. Nu hoppas jag verkligen att jag inte får bensinstopp på vägen någonstans...

Önskar er alla en trevlig och solig tisdag!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det går bra för dig idag *håller tummarna* Här blir dte godnatt för mig nu =)

Anonym sa...

JAG TROR PÅ DIG!!!

Anonym sa...

God morgon och Lycka till idag på tentan. Kram

Anonym sa...

God morgon i stugan! Håller en tumma för att tentan ska gå bra, som du har kämpat!!!! Lycka till!!!

Anonym sa...

Åååh, vad jag håller tummen hårt för dig idag! :) *nyper runt*

Anonym sa...

ja lycka till på tentan nu, håller tummarna =)

Anonym sa...

Håller tummarna för dig!

Anonym sa...

Och du hade sinnesnärvaro nog att blogga innan du åker??? Jag hade varit så nervös...
Men så mycket som du har läst så kommer det att gå aldeles utmärkt på tentan :-)

Anonym sa...

Nu är klockan mycket och tentan är säkert klar. Hoppas att det käns bra för dig. Ha en skön kväll.

Anonym sa...

Hoppas allt gått bra, vännen!!! Kom in och berätta hur det gått!!! =)Det är ett mysterium... kanske man borde försöka hitta dem via någon kontaktannons?
Kramis
Erika

Anonym sa...

hoppas att det gick bra för dig

Anonym sa...

Nä, bensinstopp är inte kul, då blir man ju ståendes där ju :/ Jodu, min far är som han är och blev *s*

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att du klarade dig riktigt bra! KRAM