tisdag, augusti 26, 2008

Ett pris från Vofflan och Lillian! =)


Jag har fått ett pris ifrån Vofflans blogg

och ett från Lillian

Utmaningen:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls and boys you've nominated.

Jag nominerar följande 7 (skulle gärna valt fler):
Starling, Glädjespridaren, Härligheter enligt Erika, Klotterplanket, Diana, Fröken Sparsmart, Hem till Nippertippan

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, tackar, sällan jag får några pris, blev jätteglad men undrar nu, ska jag göra samma sak nu då?

*fniss*

Nippertippan sa...

Tackar så mycket :) Nu ska jag försöka göra min del och få med mig priset till min sida ;)
Härligt!!!
Kram!!!

Anonym sa...

grattis =) den är du värd :)

sv- haha, ja x-tra cash är ju aldrig fel.. har upptäckt att de inte är ett liv i lyx när man är ensamstående med småbarn.. hehee..

Anonym sa...

Jaha där var någon jag har missat...

Anonym sa...

Åh, tack!!! Blir så fantastiskt glad!!!
Stoora kramen!
*bär stolt med mig priset hem till bloggen och installerar det så att alla kan se!!!*
Erika

Anonym sa...

Hjälp! Hur gör jag för att få in prisbilden i mitt inlägg?

Anonym sa...

Tackar och bugar så mycket för det fina priset!!!

Anonym sa...

Grattis själv du! Du är verkligen värd den!!

Anonym sa...

Tack så jättemycket ;)

Anonym sa...

Tack så mycket, vad glad jag blir. Jag har sett priset på några andra bloggar och jag tycker att det är gulligt. Tar med mig det nu. Ska skicka det vidare sen=)

Anonym sa...

Jag gav tillbaks priset till dig, det tycker jag att du är värd=)

Anonym sa...

Alltid lika välkommet med uppskattning! Jag gillar fortfarande din fina nya blogg! Vill fortfarande veta mer om DIG! KRAM