måndag, september 01, 2008

Stressigt och nervöst!

(Foto av Fru Pusselbit)
Nu har jag varit lite på banken, men efter min sena lunch kommer jag att åka dit igen. Efter det ska jag träffa resten av familjen i la Stada.

Är så fruktansvärt nervös inför morgondagen, det är en sak vi inte hunnit få fram papper om, men det är inte så lätt. Dels fick vi reda på allt så sent och ett papper med viktig information från deras sida kom aldrig fram till oss, så vi har inte kunnat göra något då vi inte riktigt vet vad vi ska göra... Hoppas nu att de vi träffar imorgon tycker att det går att komplettera i efterhand, för det är bara detta som fattas, allt annat är i ordning. Har försökt få tag på dem, men just idag är de lediga och under helgen var de också lediga och i fredags gick det inte att få tag i dem och... ja, ni märker väl min frustration!

Har pratat lite med min underbara svägerska och nu när jag fått i mig lunchen och snart också en mugg med grönt te och vilda körsbär, känns det lite bättre...

Efter banken, men innan la Stada, ska jag också hinna med att handla en hel del. Efter la Stada ska vi samla ihop vartenda papper och lägga i olika mappar som vi ska ta med oss imorgon... Nu smäller det snart! (Och nej, jag är inte alls nervös... *andas ryckigt, biter på naglarna och stirrar framför mig*)

5 kommentarer:

Anonym sa...

låter inte aaalls nervöst *nickar övertygande* glöm bara inte de där pappret, och de där.. och de där.. =P
lycka till men de du/ni nu ska göra :)

Anonym sa...

Å mer nyfiken blir jag, fniss håller tummen för dig :)

Anonym sa...

Aha, morgondagen är en hemlis :) Hoppas det går bra!
Ja, jätteskönt att komma iväg bara vi två :-)

Nippertippan sa...

åååh...jag har redan ett par teorier...det blir så roligt "sen" när vi får veta allt!!!

Anonym sa...

Sådär *nöjd med mig* nu har jag läst ikapp mig här. Har varit lite avslagen av värk ett par dagar.