tisdag, september 02, 2008

Spännande värre...

Vilken dag det har varit! Kan bara säga att allt ännu ej är färdigt och det gör att man känner en mycket stor stress och spänning i ens liv. Hur ska det gå? Hur ska man kunna sova?

Man är uppe i högvarv, är spänd, har migrän och försöker varva ned med hjälp av te, tända ljus, avslappnande bad och trevlig bokläsning under en filt i soffan. Hjälper det?

Nej, det är ju så mycket som måste bli gjort, så många telefonsamtal som ska ringas och en hel del nya kontakter som måste göras så snabbt som möjligt. Denna dröm, som delas av familjen, har ett slutdatum. Är allt inte i ordning då, finns ingen återvändo, utan då får man antingen börja om från början, eller gå vidare med livet mot nya mål... men, det kan väl aldrig vara fel att sikta mot stjärnorna?!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumman vad nyfiken jag blir, du måste berätta snart!
Jag är så sugen att jag snart går åt! Äntligen funkar bloggkoll som det ska =) Härligt!!!
Kram
Erika

Anonym sa...

Absolut inte...man ska sikta så högt man någonsin kan...man vet ju aldrig vad som händer.Drömmen KAN ju slå in eller så finner man nya drömmar på vägen. Usch, jag vet när man blir så upp-i-varv, man blir nästan manisk. Det är jobbigt och energikrävande.Önskar verkligen att allt går er väg. Kram

Nippertippan sa...

Om jag har gissat rätt så förstår jag att du är stressad :) Det är stora grejer... Hur som helst önskar jag Lycka till med projektet!!! Du är så duktig så du fixar det här!!! Blackout är otrevligt, brukar komma om man väntar att det ska komma...tänk som idrottarna. Visualisera! Tänk dig målet. Se det framför dina ögon. Skapa en bild... så når du dit VIPS så där!!! Nattinatti :)

Nippertippan sa...

Jag håller tummarna för dig och er :) Väntar man något gott väntar man aldrig för länge!

Anonym sa...

Är så nyfiken så håller på å spricka :) Inte undra på du är helspänd.... hoppas verkligen att allt kommer att gå i lås :) När jag var ute i skogen med syrran, gick jag med öronen i helspänd och blicken flackade från backen och runt för å se om jag såg några nallar, huga... ryser :)

Anonym sa...

gu vad spännande de låter. hoppas allt nu gått bra hittils och att de fortsätter på samma bana. =)

Anonym sa...

sv- ja, det är synd om barnen, usch, ja lider med dom så. att se deras miner, deras besvikelse... suck. tack för vänliga orden :)
*Kram *

Anonym sa...

Spännande.. klart att man skall sikta mot stjärnorna, låter som en stor grej ni har på g.. Ha det underbart!

Anonym sa...

Vad sjutton ska ni göra?
Jag är så nyfiken!!!

Anonym sa...

Absolut inte, klart man ska ha ett mål och om hela familjen är involverad på det sätt ni verkar är det ju jätteskoj - och nervöst så klart.
Du är ff så hemlig och jag är sååå nyfiken men nu har jag mina aningar om vad det kanske kan vara :P

Anonym sa...

God morgon i stugan! Hoppas du slipper migrän idag, jag har turen och må riktigt bra idag... Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Nu spricker jag snart av nyfikenhet :)

Tack för din kommentar nu när jag blev utsatt i bloggen - den värmde!

Anonym sa...

Ja, nu är jag också så nyfiken så jag spricker snart! BERÄTTA! Om ni ska starta ett företag och behöver nån som skriver nåt roligt varje dag så lämnar jag här in min ansökan, jag har massor av fräckisar och andra historier jag kan skriva ner! BERÄTTA NU VAD DET ÄR!!!

Anonym sa...

Jag önskar dig och din familj lycka till! Förstår att det är spännande nu. Bra att göra allt ni kan och sedan försöka koppla av med annat precis som du gör nu.
Kram

Anonym sa...

Det går säker vägen för er!