onsdag, september 03, 2008

På språng!

(Foto av Fru Pusselbit)
Nu på morgonen har jag suttit i telefon och fått tag på viktiga personer. En del ska jag träffa på fredag och andra ska jag träffa på måndag. Vad skönt att få de tiderna ordnade! Så fort jag vet hur det blir, kommer jag att berätta om allt för er!!

Om ca 2 timmar ska jag vara på hörcentralen med dottern och ikväll kommer mina föräldrar med Abbe (deras amazonpapegoja). Då ska det också vara ordentligt städat här, för min käre far har en mycket stor dammallergi och här flyger dammtussarna omkring.

Ute är det mulet och 18 grader varmt, de har nyss varit och klippt gräset utanför fönstret. För tillfället ligger bloggkoll nere, men ni ska veta att när jag hinner (det blir lite då och då under dagen) besöker jag er och ser hur det går för er. Just nu lever jag livet mest på språng... Ha det så gott idag!! =)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan man säga att vara på språng,Låter kul att du ska få besök av en ARA ha det gott lena.

Anonym sa...

Åh, snart kan jag stilla nyfikenheten och även få veta om jag gissat rätt :) Aha, snart har ni en babbelfågel hos er, kul!

Anonym sa...

Jag vill bara säga att min dotter skickade ett mejl nu, det är 30 grader i Barcelona och de skulle gå till stranden!!!!
Hennes sambo börjar jobba i morron och hon på måndag men till dess är det ju några dar.
Svägerskan

Anonym sa...

Jag tjatar på sambon att vi ska skaffa en papegoja, men han säger bara att det blir lyxmat till katterna...

Anonym sa...

Du vet hur man håller oss på halster!! Rönnbären är så vackra!!

Nippertippan sa...

Ta du och fokusera dig på uppgiften. Vi väntar tålmodigt ;)
KRAM!!!

Anonym sa...

Hoppas du har fått det riktigt fint och rent hemma nu!

Anonym sa...

Hoppas att det gick bra för dotten på hörcentralen idag. Kram

Anonym sa...

Det ska bli spännande att veta vad som är på gång! kram

Anonym sa...

amazonpapegojor har bra tryck i näbben :) Skönt fått tiderna fixade.... väntar med spänning :)

Anonym sa...

Andas och pausa då-å-då...glöm inte det!!

Anonym sa...

väntar med iver på vad de e för fuffens du/ni har på gång =)

Anonym sa...

Jag saknar dig! Lycka till på fredag och måndag (och ring mig efteråt!) :)

Gullisnuttpluttan

Anonym sa...

god morgon i stugan! idag skiner solen här hos oss, men tyvärr blåser det, men huvudsaken det inte regnar, för fy farao vad det kom igår... Ha en bra dag :)

Anonym sa...

glöm ej mitt huvud är en torktumlare i kväll kl 21
HEj då från gullan!