lördag, september 27, 2008

Guten Nacht

(Foto av Fru Pusselbit)
Så det kan gå om man inte loggar ut, det är bäst att göra det lite mera framöver... ;)

Igår fick jag ett sådant konstigt telefonsamtal. En okänd kvinna med utländsk brytning ringde och frågade om jag var intresserad av att köpa en persisk matta. Jag blev helt ställd, men efter ett tag sa jag att jag tyvärr inte kunde göra det just nu... idag fick jag reda på att det var min svägerska med granne (som kommer från Afghanistan) som hade busringt till mig! De hade haft väldigt roligt!! ;D

Jag hoppas att ni haft en riktigt trevlig fredag och att ni får en vilsam natt! (Imorgon ska jag läsa igenom ca 120 inlägg i bloggkoll...)

5 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon i stugan! dom var busiga, inte bara dottern kan hitta på bus, hi hi... Ha en underbar dag :)

Nippertippan sa...

Haha!!! Då har du lite att läsa ;)
Ha en härlig lördag!!!!

Anonym sa...

Haha, jag kan tro det att de hade extra kul =) *kram*

Anonym sa...

Säkert jättekul, men hur gamla är de?

Anonym sa...

Haha mattan finns fortfarande kvar
och beträffande ålder på oss som
leker försäljare är 60- och 25+, men
ett gott skratt förlänger livet!!!
Svägerskan