lördag, september 06, 2008

Lördagsmys!!

(Foto av Fru Pusselbit)
Då har hela lördagen snart gått och inget har i stort sett blivit gjort. Vi har bara latat oss framför datorerna! =)

Sonen har snart gjort färdigt köttfärssåsen och bandspaghettin och dottern har kommit tillbaka från sin regnpromenad. Abbe verkar ha njutit av att ha oss omkring sig och sitter och halvsover på sin pinne.

Min man kom på för några minuter sedan varför han varit så stirrig och vimsig idag. Han hade glömt en av sina tabletter... Vi misstänker att min man har fått en förstorad sköldskörtel och han ska beställa tid hos läkare så fort som möjligt. Hoppas att det inte är något allvarligt och att det ordnar sig på ett bra sätt!

Han var och handlade förut idag och jag tror att han ville säga mig något. Han köpte hem äpplen och sa att det finns mjölk i kylen till vaniljsås... Vi får väl se om det blir något till alla intressanta filmer som kommer ikväll!! =)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så skönt med "slappedagar" ibland, man liksom laddar batterierna. Hmmm, sköldkörteln...ja,det är bra att han kollar det snabbt. Det kan ju bli väldigt olag i hormonerna. Hoppas att det är okej, och är det det inte, så funkar tabletterna jättebra. Ha en riktigt mysig myskväll.

Anonym sa...

Låter som att ni får en jättemysig kväll och jag hoppas att det går bra för din man!!

Anonym sa...

Ja, dagen har minsann slösats bort framför datan :) Och resten försvinner nog framför TV ^^

Hoppas det ordnar sig för din man!

Kramar

Anonym sa...

Ni får ha det så jättemysigt i kväll och gotta er riktigt till en förhoppningsvis bra film

Anonym sa...

Ja, den där goa pensionären till katt är hur mysig som helst!

Anonym sa...

Vi har också haft en ordentlig slappedag idag. Med köpepizza och allt ;)

Anonym sa...

Här har det blivit slött vid datorerna med, men snart skall vi se film och äta varma smörgåsar =)

Nippertippan sa...

Var tråkigt med sköldkörteln...Men det behöver inte vara någonting allvarligt. Bra att kolla upp det ändå snarast. Hoppas det är okej.
Abbe är en favvis! Mysfaktor!
Ha en härlig filmkväll. Jag ska plugga och blogga!

Anonym sa...

Alltid skönt med lite "latning"!

Anonym sa...

sv- ja vet inte vad som är fel med han! suck! att han inte bryr sej mer.. men från och med nu kan ja inte täcka för han mer. han får själv kämpa för barnens kärlek. ja kommer att vara neutral. varken säga bu eller bä om han till barnen.. bara stötta dom när de behövs..
hihii, ja ringde... hahaa... och vettu.. ja kände han.. hahaa! vi ska ses igen =D

Anonym sa...

Bilden liknar precis en som jag fått av min kära far! Ska snart göra ett inlägg med hans höstbilder tror jag. KRAM