söndag, september 14, 2008

Pris

Olika priser jag fått för min blogg! =)
Jag blir så glad! Jag har den senaste tiden fått några priser för min blogg!! =D Ifrån Ankungen har jag fått detta pris och hon skrev: "Fru pusselbit (har inte läst hennes blogg så länge men gillar den mycket redan. Tycker om hennes sätt att skriva. Får vardagliga saker att låta kul.)"

Eftersom jag fått detta pris några gånger och jag faktiskt inte delat ut tillräckligt av dem till andra, gör jag det mycket lätt för mig och delar ut det till alla som läser min blogg. För det är ungefär så många jag skulle behöva dela ut det till!

Från Sessan har jag fått ett riktigt guldkort.
The rules of the award:

1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the
Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Det här var svårt, men jag får göra så gott jag kan!
  1. Min syster Maria, för hon bor i en annan del av världen.
  2. Nippertippan, hon kan behöva ett guldkort, som hon kämpar med sina studier och lite till.
  3. *Tingeling*, som försöker få vardagen att gå ihop, trots en hel del värk.
  4. Erikas Härligheter, det är alltid roligt att komma in på hennes sida. Vad som än händer i hennes liv, försöker hon att vara så positiv som möjligt.
  5. Mickan, jag älskar hennes djur- och naturblogg!
Ni andra skulle också egentligen fått guldkortet, men jag fick ju bara ge det till fem stycken och det var inte lätt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad glad jag blev...hehe.
Tusen tack, den kommer helt klart på hyllan med mina andra.
VAD ROLIGT! :D

Nippertippan sa...

Åååhh!!! Tack så mycket, min lilla Pusselbit!!!! Det där behöver jag för att pyssla ihop allt ;) Vad skoj!!! Ha en härlig söndagkväll! Kramizar!!!

Anonym sa...

Vilken överraskning!!! Kommer hem (trött och sliten) och får ett sånt fint pris!!! Tusen tack snälla rara fru Pusssel... detta skall jag hulda väl och tänka över vem jag ska skicka det vidare till..
Kraam!
Erika

Anonym sa...

å vad glad jag blev :) tackar tackar :)

Anonym sa...

grattis =D