onsdag, september 24, 2008

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Gullan

Fem saker i frysen;

- Flera påsar infrysta kantareller
- Ett glasspaket (Krokant)
- Rostbiff, som jag köpte för 50 kronor kilot på Willys för några veckor sedan
- Massor av Köttfärs, som jag köpte billigt på Willys för några veckor sedan
- Frost

Fem saker i klädkammaren;

- Massor av påsar med avlagda kläder som ska säljas
- Tyger, som jag aldrig får tid att göra något av
- En pall, så att jag kan nå till alla kläder
- Mina och min mans kläder
- En byrå med strumpor och lite smått och gott i

Fem saker i min bil;

- CD-spelare
- Massor av kvitton på betald parkeringsplats
- Vinterdäck
- En tom karamellpåse
- En handbok om själva bilen, den ligger i handskfacket

Fem saker i min handväska

- Plånboken
- En burk med mina migräntabletter, ifall jag skulle få ett anfall när jag inte är hemma
- En massa nycklar
- Pennor, rensade ur minst 10 stycken häromdagen
- almanacka

Och nu utmanar jag;

- Maria (min syster)
- Lydia (min syster)
-Dumman (min kusin)
- Becks
- Lussan


-

8 kommentarer:

Anonym sa...

ha,ha den där utmaningen snurrar runt....jag har sett den på varenda blogg snart....ha det!

Anonym sa...

Oj, du är som jag.. haha, 10 pennor!

Nippertippan sa...

Ja, tack, allt är bra och har sovit bra!
Hoppas din förkyldning har också gett sig!
Ja, frost, det har man i frysen...uh...man skulle behöva frosta av den!
Ha en härlig onsdagskväll!!! Kram:)

Anonym sa...

Funkar jättebra att beställa på webbshoppen också. =) Hoppas du tycker lika mycket om den som jag gör =)

Så du går alltid omkring med migräntabletter...det gör inte jag eftersom jag inte kan köra bil när jag tagit dem...
Erika

Anonym sa...

Kul att läsa dessa utmaningar ibland...Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Jag rycker den då. :-)

Anonym sa...

Det är bra att ha frysen full.Pennor samlar jag på. En solig dag blev det. kram

Anonym sa...

Jaha - då vet vi det! Willys är en bra och billig mataffär även här! Ha en riktigt bra torsdag utan förkylningen! KRAM