onsdag, september 24, 2008

En solskensonsdag!

(Foto av Fru Pusselbit)
Idag gick jag upp och flyttade på bilen från vårt bostadsområde till ishallen och sedan gick jag och lade mig och sov till klockan 14.00 och det var så underbart skönt! Nu är det lite bättre med förkylningen och jag har satt på en diskmaskin.

Ute är det ett fantastiskt höstväder med solsken och molnfri himmel och det har känts lite jobbigt att sova hela dagen, men det var det värt. Hoppas att det blir fint väder imorgon också!

Mina föräldrar kommer upp och hälsar på oss när sonen fyller 18 år istället. De ville inte bli smittade av förkylningen vi har här... ;)

Solsken
  • lat: solis lumen
  • eng: sunshine
  • ty: Sonnenschein
  • fra: soleil
  • spa: resplandor del sol
  • it: sole
  • fi: auringonpaiste

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja de e bra att du vilar så du blir frisk :)

Anonym sa...

Solsken gör oss lättare till sinnes och vi känner och friskare, eller hur?
Kram

Anonym sa...

Förståndigt att de håller sig på avstånd när ni är sjuka!
Hoppas att ni kryar på er snart.