torsdag, september 25, 2008

Soligt och härligt höstväder!

(Foto av Fru Pusselbit)
Min dotter har precis kommit upp ur badet och jag tog ut en underbar chokladkaka ur ugnen, som hon bakat och ska ta med sig på sin utflykt till en annan stad idag. Hennes kompis tar med sig deras lunch och sent ikväll kommer hon tillbaka. Ibland kan det vara bra och trevligt med studiedagar!

Sonen och jag är fortfarande förkylda och Abbe är totalt uttråkad över bristen på action i vår familj nuförtiden... han klagar i högan sky och inga spaghettistrån hjälper.

Det är ett fantastiskt höstväder ute och man blir så glad av solen. =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm. chokladkaka...

Anonym sa...

hahaa, stackars abbe! hoppas ni kryar på er snart så han får lite action =D

Anonym sa...

Japp, ska ta tillvara det vackra vädret nu och gå ut i skogen en sväng. Det skulle inte alls vara så dumt att äta lite chokladkaka när jag kommer hem...

Anonym sa...

Låter som en perfekt dag!!! Bara feberkänsla och ont i hals och kropp än så länge... ett par dagar till står jag nog på benen;)
Erika

Anonym sa...

nu blev jag gotta sugen igen :)

Nippertippan sa...

Abbe kanske saknar sin matte o husse! Stackars papegoja som måste visstas bland förkylda människor som bara nyser och ligger under täcket ;) Haha!!! Hoppas era förkyldningar har gett sig nu.
Jag älskar choklad...mmmm.
Ha en härlig kväll!!! Kramizar:)

Anonym sa...

Chokladkaka det som är så gott!