lördag, september 13, 2008

God natt!!

(Foto av Fru Pusselbit)
Då var vi hemma igen och kan ni tänka er, tonåringarna ligger redan och sover! Jag och maken gav Abbe mat och vatten och "nattade" honom. Nu ska vi snart själva gå och lägga oss.

Kvällen har varit underbart härlig med många trevliga människor och god mat. Vi var nog ca 20 personer och det var så roligt! När jag skulle köra därifrån, råkade jag köra på en trädstam och det var inte så bra för bilen. Det är så typiskt att göra det nu, jag har aldrig gjort något sådant förut och en del av kofångaren där fram åkte av och vi märkte det inte förrän vi kommit hem och parkerade bilen. Min man tröstade mig med att det inte var så farligt och gav mig en stor kram. Det känns så skönt att han tar det på det sättet!!

Gääsp! Nu är det verkligen dags att sova!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vilken otur de där med stammen. hoppas de går att fixa utan större problem. härligt att ni hade de kul :) sov nu gott :)

Anonym sa...

God morgon i stugan! Vad kul att ni hade en trevlig kväll :) Är lite svårt å bli arg när det sker en olyckshändelse, man kör ju inte på saker medvetet... Hoppas du fått sova gott inat och vaknart till en strålande solig dag :)

Anonym sa...

Godmorgon! Kul att ni hade det skoj igår, synd på bilen, men vilken underbar man du har. Han insåg väl att det var ju inget du gjorde med meningen. Ha en bra dag *kram*

Anonym sa...

Vilken härlig man! - Det är ju precis på det viset man vill att de ska reagera när något sånt händer. Bilen går säkert lätt att laga :)

Nippertippan sa...

Vad skönt att din man tog det så. Jag brukar också få loss bildelar ibland ;)och min man är även han snäll då! Roligt att ni hade det roligt på festen!!! Ha en härlig dag idag!!!

Anonym sa...

Hej hej! Vad tråkigt med bilen, men kul att du hade en trevlig kväll! Det hade jag också. Det är sällan man träffar människor man har så mycket gemensamt med, trots att man är så olika i grunden.:-)
//Mia från festen.

Fru Pusselbit sa...

Håller med om att det är sällan man träffar människor man har så mycket gemensamt med, trots olikheter i grunden och jag tänker ännu på våra samtal den kvällen med ett enda stort leende! =D

Anonym sa...

Då får vi väl se till att det blir fler samtal helt enkelt. =D

Fru Pusselbit sa...

Där håller jag med dig helt och fullt! =D

Anonym sa...

Kul att kvällen blev lyckad! Gulligt av din man att ta det med ro *s*
Ja, en sån gång måste man få en glass :-)