torsdag, september 18, 2008

Good night!!


Nu ska jag snart gå och lägga mig och hoppas på en fin och solig dag imorgon. Hörde ett rykte från SMHI att det ska bli lite värme till helgen och hoppas att det stämmer!

Imorgon ska en kompis komma och hälsa på vid 13.00-tiden och det ser jag fram emot. Vi har snubblat över varandra i staden som hastigast lite då och då, skickat sms till varandra, skrivit på varandras bloggar och surrat lite i telefon, men aldrig riktigt träffats ordentligt på över ett halvår...

Min dotter ska inte vara i skolan förrän vid 11.00 och sonen först vid 12.00. Fast det är bara torsdagar som är så extrema, men ändå!!

Drömma
  • lat: somniare
  • eng: dream
  • ty: träumen
  • fra: rêver
  • spa: soñar
  • it: sognare
  • fi: uneksia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du sovit gott. Det har jag med hört att det skulle bli varmare. Hoppas kan man ju. Kram

Anonym sa...

Godmorgon i stugan. Det var en himla massa språk du drömt på ... kul. Ha en riktigt bra dag och sköt om dig :)

Anonym sa...

Vad skönt om det vore lite varmare till helgen, eller jag har kanske inte så stor nytta av det då jag jobbar. I helgen sover jag på dagtid. Hoppas att du har fått sova skönt inatt *kram*

Anonym sa...

Skönt för barnen att de har någon sovmorgon!

Anonym sa...

Hoppas att du får det trevligt med din vän.Man har lixom svårt att få tiden att räcka till.Ha det bra kram lena.