tisdag, september 16, 2008

God kväll!

(Foto av Fru pusselbit)
Då har jag och sonen varit på ungdomshabiliteringen och jag har fått en ny tid. Det börjar bli dags för att ansöka om vårdnadsbidrag igen... Vi hann med att snabbhandla lite mjölk, bröd och ost på hemvägen, för det var det ont om här hemma.

Just nu har min son förskansat sig på sitt rum med läxböckerna, mannen har kommit hem lite tidigare från jobbet och kan då följa med på föräldramötet som börjar om tre kvart. Jag själv har lite extra tid här framför datorn och lite nyinköpt choklad. Mmmmm!! =)

Efter föräldramötet blir det middagslagning och snabbstädning, innan dottern med kompis kommer hem från bion. Dessutom har jag fått sms från två kompisar, som jag måste besvara och tidigare idag hann jag prata med min syster som bor kvar i Sverige. Universitetet tänkte jag ta en annan dag...

Då var det dags att rusa vidare och jag hoppas att ni alla får en trevlig kväll!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Du är på språng, men nu kanske det har lugnat ner sig så du får en lugn kväll *kram*

Anonym sa...

Var det inte nån som bloggade om stress häomdan! Tycker du far omkring som ett torrt skinn! Ha det jättebäst ikväll! Inga nyheter?? undrar nyfikna Fia

Anonym sa...

Hejar bara... ;o)

Anonym sa...

Vad härligt att få extra tid framför datan och äta chocklad. Härligt.

Anonym sa...

Detsamma! Detsamma!
svar: jag önskar jag vore en kvälls- och nattmänniska. Nu verkar jag ju vara trött både morgon och kväll ...
Kram

Anonym sa...

Det var mycket du skulle och har hunnit på en dag. Hoppas allt gick bra. Att man måste söka om vårdnadsbidraget igen... Kram=)

Anonym sa...

Ja, ibland blir det körigt.....det var riktigt körigt igår så det blev sent...

Nippertippan sa...

Choklad...mmm...magisk ord...
Skönt att det har gått bra med schemat idag. Du kommer bli trött ikväll ;) Kram!!!

Anonym sa...

Nu är denna låånga tisdag till ända. Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Men vad godissugen jag blev nu då - Polly, som är så gott, det blev jag sugen på!

Anonym sa...

Go morron! Det var då värst vad du hann med på några timmar! :) Jag bara jobbade, tycker jag, och det är ju inte dåligt det...

Anonym sa...

God morgon i stugan! Hoppas allt gick bra igår och att du fått sova gott och får en fin och lugn dag idag :)
Nu pratar dom om svarta änkan på tv, och en expert säger att vi inte behöver vara rädd.. jo jo.. det kan han ju säga, blä...

Anonym sa...

Hej!!!

Hur gick det till när ni fick vårdnadsbidraget? Och vad ligger till grund för det? Här hänger vi löst och jag ber och ber om utredningar medans problemen hopar sig... inte undra på att man glömmer spisen.
Nej, det gick förvånansvärt bra. Har små blåsor på fingrarna...
Om du vill kan du e-posta mig...