söndag, september 07, 2008

Förberedelser...


Idag åt vi min berömda restsoppa. Resterna från igår (bandspaghetti och köttfärs) och sedan två stycken gröna paprikor, två stycken salladslök, en burk krossade tomater, två pressade vitlökar, lite chili och köttbuljong och voilá, så har vi min fantastiska soppa!! Allt blev uppätet! =)

Av alla kommentarer som trillat in i förra inlägget, förstår jag att ni också tycker att det är väldigt spännande med allt och jag är verkligen ledsen över att behöva hålla er över en öppen eld på detta vis (bara lite...), men just nu kan jag inte säga så mycket mera än att imorgon så gäller det.

Under tiden som vi nu ordnar med allt, sneglar jag lite på Kalenderflickorna på tv4+. Jag tycker att den är helt underbar!! =)

Jag hoppas att ni kommer att sova underbart i natt och att måndagen blir en trevlig dag för er. Jag personligen ska låna en av min mans sömntabletter, jag vill inte ligga vaken och tänka på allt spännande...
(Foto av Fru Pusselbit)

13 kommentarer:

Anonym sa...

ja du håller oss verkligen på halster! haha! hur som helst önskar ja dej lycka till imorron! hoppas allt går som du vill :)

sv- ja dom lär sova gott efter dagens stoj, ja det känns bra att sätta dom på simskola.. skadar aldrig att lära sej vattenvana ordentligt. =) ja filmen var helt klart sevärd. rekomenderar den om man gillar disneys filmer :)!

Anonym sa...

När jag kommer från jobbet så har du nog avslöjat det. Jag är nyfiken till max. Kram

Anonym sa...

God morgon vännen! Hoppas soppan blev god. Hoppas att ni nu får en fin dag och att du sov gott med din sömntablett. Vacker bild. kram

Anonym sa...

Aha, det är idag det gäller? Spännande! Tack för dina fina ord om skylten, det var nog den första jag gjorde :)

Anonym sa...

Åhh, lycka till idag. Soppan låter verkligen underbart god. Må så gott!

Anonym sa...

sv- ja de tycker ja allt. helt sevärd film :)

Anonym sa...

Himmel, vilken puls har du? Hög va? Vad det nu är hoppas jag att det blir en kanongrej för dig! Kram

Anonym sa...

Tittar in lite nu på kvällen! kram

Anonym sa...

Hm, halster var det som sagt

Anonym sa...

Nyfiken, nyfiken, nyfiken, nyfiken, nyfiken.....

Nippertippan sa...

Måndagskväll och ingen inlägg...blir lite orolig. Hoppas det är bra med er.
Kram från lilla jag :)

Anonym sa...

Tittar in och säger god morgon denna tisdag morgon. kram

Anonym sa...

God morgon i stugan! Då får vi kanske veta nått idag :) hoppas allt gick bra :)