tisdag, september 09, 2008

Grrr!


Min man och sonen har kommit hem, men dottern kommer hem ikväll, efter att ha varit på bio med en kompis.

Sitter fortfarande här med migrän, men Abbe har skött sig. Ett tag trodde jag att han skulle bli på ett riktigt dåligt humör och börja gapa och skrika, men det vände antagligen när han fick våra sista spaghettistrån...

Jag har druckit en massa rooiboste med apelsin och kaktus, men fryser i alla fall väldigt mycket. Jag sitter med vanliga strumpor och helle hansen-strumpor, men fötterna är otroligt kalla. Ljudet från datorerna är så irriterande, att jag har hörselsuddar i öronen... och humöret är inte bättre. Grrrr!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte kul varken för dej eller familjen.
*kramar om*

Anonym sa...

Slänger in lite värme, och lite lugn och ro till dig. Hoppas att du snart mår bättre!

Anonym sa...

Hoppas du snart känner dig bättre... Jag är på så dåligt humör idag... på bristningsgränsen. Jag tog en halvkropp idag men jag har ont överallt... han tryckte och tryckte och hittade punkter som var djävulusiska... haltar omkring *jo, det är sant*
Aloe Vera ska ju vara bra så varför inte prova?
Önskar dig en härlig kväll!!!
Kram!
Erika

Anonym sa...

Hoppas migränen snart är över...

Anonym sa...

Men åååh, du har iaf en passande bild till inlägget :)
Hoppas det går över snart!. Ja, pappa är en lustigkurre han *s*

Anonym sa...

Stackars dig! Hoppas att migränen går över! Jag har ont i huvudet fortfarande, men det är nog bara förkänning av att jag snart kommer att få ett migränanfall.

Anonym sa...

Usch för migrän........nu har jag gjort ett så långt inlägg att glocalreklamen förpassades långt ner på sidan.....jag kommer aldrig att ha glocalnet efter detta (surninja)

Anonym sa...

Visst är den söt! Den bara dök upp så där på rutan och gled omkring framför oss :)

Anonym sa...

Hoppas att migränen har gett med sig nu!

Anonym sa...

hoppas kvällen blir bättre.Blir du lit ljudkänslig med migränen?

Anonym sa...

Aha, fler dagvilla och dagsnurriga alltså? :P

Anonym sa...

Vill inte byta med dig. Har haft det tillräckligt många gånger. 5 kilo låg den gäddan på och det är inte alls ovanligt att han får dessa stora krokodiler, men jag har förbjudit gädda här hemma för det vi har måste ätas upp först. Krya på dig son sov riktigt gott inatt. :)

Anonym sa...

Migrän är inte roligt :( testa en tsk med dill ska vist hjälpa enligt dom gamla egyptierna : )

Anonym sa...

Ungefär som jag kände igår kväll då. Sambon tatuerade sin bror i flera timmar och ljudet höll på att gå mig på nerverna. Kallt har vi också.
Hoppas du känner dig bättre snart!

Nippertippan sa...

Ush, inget vidare! Krya på dig och hoppas det går snart över. KRAMIZAR :)

Anonym sa...

Hoppas huvudvärken gav med sig till slut, men det är nog inte så konstigt att du har den, du har ju en del nu med det nya du håller på med... Här har det varit lite fullt upp idag :) så efter middagen kom skallebangen igång för mig :) men jag hoppas jag är ok i morgon... ska försöka ta det lugnt i morgon :)