onsdag, januari 28, 2009

Virus!

Vi har fått virus i våra datorer och min man har släppt ut mig lite på internet... men, jag använder mig utav linux via en cd-skiva. Jag kommer att hälsa på er alla när det ordnat upp sig...

Här är det mulet, trist väder, barnen är i skolan och maken sitter vid datorerna och försöker få ordning på allt. Han har fått nackspärr och är lite sammanbiten... ;)

Jag själv har hunnit med en promenad, frukost, tvätta en tvätt, ta hand om lite disk, pratat med min kära svägerska och min underbare far och gått igenom nyheterna på text-tv och räkningarna. Räkningar är något som borde tas bort varje månad, det är inte något roligt inslag!

Dessutom fyller jag år idag. Vi får se hur dagen utvecklar sig... min svägerska påstår att hon skickat ett paket med 100.000 enkronor i och jag tror det när jag får det! ;D

Nu ska jag fortsätta med allt, men först ska jag dricka min tredje mugg glöggte...

Tyvärr kan jag inte lägga ut någon bild, men jag önskar att ni får en underbart härlig onsdag! =)

28 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Ja, det får vi väl hoppas att det trillar in 100000 enkronor med posten! :-D Då kan man nog t o m stå ut med virus i datorn!?

Ha det fint!

Anonym sa...

Ett STORT GTRATTIS på Din dag idag...

Ha det gott!

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis vännen!! Hoppas att du får en fin dag idag.
KRAM

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Du har en sån jättefin blogg!

Anonym sa...

GRATTIS! Hoppas du har en kanondag, trots virus. Ät mycket tårta, det hjälper mot det mesta.
100 000 enkronor, ja du, det skulle väga en del. Jag vet att 50 enkronor väger 350 gram, varje enkrona 7 gram. Då kan man räkna själv sen. Brevbäraren lär få ryggskott. ;-)

Batteris/Beatrice sa...

Grattis på födelsedagen!!!!!! :D:D:D

Ha en jättebra dag! :D

Anonym sa...

Saknar din fina bild, för det brukar ju alltid vara det. Jag har förståelse för missen. ;)

Anonym sa...

grattis min vän
Hej då från Gullan!

Anonym sa...

Jättegrattis!

Önskar dig en underbar födelsedag!

Kram!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS, Jag skickar dig hela världens guld och rikedomar, lycka och harmoni i ditt liv. Det är osynligt men du kan kanske "se" det i alla fall. Stora kramen och ett gott nytt år i ditt liv.

Anonym sa...

GRATTIS hoppas du haft en jätte fin dag :) (du har en utmaning hos mig)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! kram

Allt möjligt och omöjligt sa...

STORT GRATTIS!! Hoppas ni får ordning på PC'n utan att viruset har ställt till med alldeles för atort elände. Kram Eva

Anonym sa...

Grattis grattis!!!
Hoppas din dag blev lyckad!!

Anonym sa...

Hej födelsedags barnet jag har något till dig i min blogg.Grattis kramar från Lillian

Anonym sa...

Virus är aldrig kul, jag hatar när jag får det. :O(
Jag tror du fyller år om jag läser vad de andra har skrivit, så grattis :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! =)
Kram

Anonym sa...

Synd att fördärva dagen med räkningarna... det gjorde jag med. MEN jag hopas du hade en fin FÖDELSEDAG!!! Hurra för dig. Jag såg Lillians fina hyllning. Allt gott kära du. Hade du inte varit så hemlig hade jag skickat ett kort - bara så att du vet! KRAMAR

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Hoppas du blev uppvaktad ordentligt.
Hur många år blev det?
Ha det gott.
Kram

Anonym sa...

Ett stort grattis på din dag. Kramar från Sita

Anonym sa...

Tittar in med ett stort GRATTIS så här i efterskott!
kram Locklig

Anonym sa...

God morgon i stugan! Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Kram Liv

Anonym sa...

GRATTIS och hoppas ni får ordning på datorerna snarast!

Kram

Anonym sa...

Såg hos Lillian att du fyller år, så jag rusade in här för att säga GRATTIS!!!
Hoppas du får en fin dag och att ni blir av med det eländiga dataviruset!!
Sånt vill man INTE drabbas av :0S
Grattiskramar

Anonym sa...

grattis på födelsedagen. kram till dej

Anonym sa...

grattis vännen :) måtte dagen varit fin för dej :) kram

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen:-) Virus? Hm, det är tur att man har Mac:-)
Hade bra och välkommen åter!
Kram