måndag, januari 19, 2009

Har fått komma hem! =)

Jag fick faktiskt en mugg te hos kuratorn och det var underbart gott! =)

Efter att jag varit hos henne, åkte jag och hämtade min man som äntligen blev utskriven idag. Han var så lycklig! Innan vi åkte hem, åkte vi förbi apoteket och tog ut alla mediciner som han behöver nu och handlade mjölk. Mjölk är något som alltid tar slut här hemma...

Som ni märker har jag landat framför datorn med en mugg grädd- och rabarberte och lantbaguetter med edamerost på.

För tillfället är det uppehåll, men det snöade förut och det blåser också riktigt, riktigt kallt. Huvva!!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad skönt att han mår bättre å fått komma hem :)

Lallis - liv och leverne sa...

Vad skönt att han är hemma:)
KRAM

Anonym sa...

oh...hälsa mr pusselbit välkommen hem!

Mmmm...varmt te skulle inte sitta dumt...ska göra om en stund!

Håller för övrigt på att bli knasig...en hund skäller i trapphuset...och har gjort så i en evighet!!! (Flera timmar) Så jag funderar på om jag ska gå ut i trapphuset och se om det är ngn dörr öppen...ägarna borde ju säga till...!
kramar!

Anonym sa...

Åh, vad skönt att han fick komma hem nu. Hoppas han är relativt pigg i alla fall.

oumberligating sa...

Skönt för dig att han kommit hem och även för honom, ha en fin kväll tillsammans mvh från Peter!

Anonym sa...

Vad skönt att din man har fått komma hem och mår bra. kram

Anonym sa...

å vad skönt att du fått hem lille mannen nu. hoppas han känner sig okej nu...kram kram thefia :-)

Anonym sa...

Åh!Jag blir hungrig bara jag läser din blogg*L*
Va skönt att han fått komma hem nu!
Inget vidare att ligga på sjukhus..
Kram/Ciara

Batteris/Beatrice sa...

Åh, vad roligt att han är hemma igen!!!

Och det du äter låter gott! :P Kanske ska dricka lite te själv... :)

Anonym sa...

Hoppas att ni har det bra och att herr pusselbit återhämtar sig bra.

Kram på er!

Systra di

Anonym sa...

Vad bra att han fick komma hem. Nu kan han pyssla i egen takt...
Här dricker sambon ca fyra och en halv liter mjölk i veckan och jag ingenting...

Anonym sa...

Godmorgon!
Åh jag blev riktigt glad i kroppen då jag läste att din man fått komma hem. Det måste kännas skönt.
Ha det gott och ta hand om varandra.
Kram

Nippertippan sa...

Vad skönt att han har fått komma hem och det går bra med honom.
Ha det gott hela familjen!!!
Kramizar:)

Anonym sa...

Ååh va skönt att han fått komma hem nu! ta hand om er nu =)
kramen!