måndag, januari 19, 2009

God natt!

(Kvällsfoto av Fru Pusselbit)

När jag kom till min mans avdelning, visade det sig att han blivit beviljad en liten permission och han stod där färdigklädd och väntade på mig. Vi åkte raka vägen hem och medans jag gjorde i ordning middagen, passade han på att duscha och raka sig. Sedan bakade han kladdkaka och gick igenom en linuxdator... fast han tyckte allt att det var skönt att åka tillbaka till sjukhuset igen. Han var så trött, inte alls så hungrig som han trodde och det stramade över såret. Nu hoppas vi verkligen att värdena är bättre i morgon och att han får åka hem!

Ojdå, nu kom jag på att jag ska vara hos kuratorn på hörcentralen i morgon klockan 09.00. Det är verkligen dags att hitta kudden!! ;)

Sov så gott allihopa! =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Go morron! Ja, jag håller en tumme för att han är okej idag och får komma hem till er! :)

Anonym sa...

skönt att han fick en lite tripp hem, kan vara skönt att bryta sjukhusmiljön lite. men ja, bra att han återvände för vila så han blir ordentligt bra igen. håller tummarna att de går fort. kramen

Anonym sa...

God morgon. Kul att han fick komma hem o få mat. Ha en bra dag. Kram från Sita

Anonym sa...

Hoppas han får komma hem i dag då... Det varkar som att datorn drar :-)